fabryczny zamek centralny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie mowie ze schematy to zla rzecz, absolutnie. Tylko czasami zdarzaja sie niedociagniecia, przewaznie w polskich ksiazkach obslugi i naprawytoxikpage pisze:także odstawie schematy
[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 12:48 ]
BTW W instrukcji jest akurat dobrze - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?124,0
widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie, bo dokonując przeglądu bezpieczników miałem spalony nr 22 ; w instrukcji niby radio (w innych instrukcjach też radio/zapalniczka) zdziwiłem się bo i to i to działa okazało się że to bezpiecznik odpowiedzialny był za wycieraczki szyby przedniej (ale tylko za pozycje działającą co kilka sekund bo stałe działanie ich działało)inek01 pisze:BTW W instrukcji jest akurat dobrze - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?124,0
także pełna racja ze strony inek01 że to co napisane a co jest może się różnić
powracając do tematu, sprawdziłem bezpiecznik 21 ale jest cały, na wszelki wypadek wymieniłem go, ale nie przyniosło skutku, posprawdzałem tez różne rzeczy, mam fabryczny zamek centralny VW, a alarm i prawdopodobnie sterowanie nim z pilota (i podczepiono też alarm do centrala) został założony innej firmy w 1997 roku)
ma ktoś może pojęcie skoro nie bezpiecznik to co mogło paść ?
nie wiem czy to coś da, ale dorzucam kilka fotek jak to wszystko i mnie wygląda
spód pompy w bagażniku
spód pompy w bagażniku
pompa w bagażniku
pompa w bagażniku
strypianowa otulina pompy w bagażniku
okablowanie raczej od centralnego pod prawym tylnym siedzeniem
okablowanie drzwi prawych przednich
kostka okablowania od drzwi prawych przednich
skrzynka bezpieczników i przekaźników
sterownik alarmu
jeszcze małe słowo wyjaśnienia, dałem zdjęcie okablowania w drzwiach, ponieważ podczas montażu audio a dokładnie głośnika w drzwiach prawych przednich coś tam się stało (nie wiem czy coś się ułamało czy oderwało bo nie było mnie akurat przy tym) i od tego czasu centralny przestał działać na drzwiach przednich prawych i czasami na prawych tylnych
jak już wcześniej wspomniałem, jeździłem tak od końcówki października
Na pewno ktos pociagnal oddzielne zasilanie do radia.toxikpage pisze:widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie,
Zapalniczka moze byc pod 22, ale w ersji US. Normalnie jest pod 21.
Z tymi wycieraczkami to tez dziwna sprawa
Zapewne cos z zielonym plastykowym przewodem powietrznym.toxikpage pisze:w drzwiach prawych przednich coś tam się stało (nie wiem czy coś się ułamało czy oderwało bo nie było mnie akurat przy tym) i od tego czasu centralny przestał działać na drzwiach przednich prawych i czasami na prawych tylnych
Mozesz sprawdzic czy pompka dziala zwierajac czyms ze soba styki na zielonym i czerwono-bialym kablu z kostki przy pompce. Powinna wtedy zadzialac oile nie ma gdzies przerwy i na czerwono-bialym przewodzie jest stale +12V.
- Vito Corleone
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Podpinam sie pod temat z nadzieja na dobra rade
Padl mi wczoraj CZ po stronie kierowcy w Mk3 fabryczny z kluczyka. Fakty sa takie: gdy przekrecam kluczyk w zamku jest luz, od strony pasazera zamyka i otwiera wszystko jak trzeba, gdy wcisne rygiel od srodka w drzwiach kierowcy tez wszystko zamyka, sprawdzalem bezpiecznik 21 i dziala (po wyjeciu nawet zrestartowal mi sie zegar w budziku, jednak lampka w podsufitce nie swieci, zapalniczka nie dziala, swiatlo w bagazniku znów dziala, szyber tez chodzi, juz nie kapuje tego bezpiecznika 21???), czyzby to jakas sprawa mechaniczna i zabrac sie do zdejmowania boczka i dojscia do zamka?
Padl mi wczoraj CZ po stronie kierowcy w Mk3 fabryczny z kluczyka. Fakty sa takie: gdy przekrecam kluczyk w zamku jest luz, od strony pasazera zamyka i otwiera wszystko jak trzeba, gdy wcisne rygiel od srodka w drzwiach kierowcy tez wszystko zamyka, sprawdzalem bezpiecznik 21 i dziala (po wyjeciu nawet zrestartowal mi sie zegar w budziku, jednak lampka w podsufitce nie swieci, zapalniczka nie dziala, swiatlo w bagazniku znów dziala, szyber tez chodzi, juz nie kapuje tego bezpiecznika 21???), czyzby to jakas sprawa mechaniczna i zabrac sie do zdejmowania boczka i dojscia do zamka?
My spirit you cannot breeaaak!
flgmnft, tak jak sam juz napisałeś, Alarm musi sterowac CZ plusem, jezeli daje na wyjściu minus to trzeba zastosować przekażnik, i wystarczy sie podpiąć do kostki koło kierowcy i bedzie wszystkim sterować, sam miałem taki problem i zastosowałem jeden przekaźnik kupiony na allegro
http://www.allegro.pl/item187362009_prz ... zacji.html
http://www.allegro.pl/item187362009_prz ... zacji.html
myśle że koledze nie padł kompresor, ponieważ jak sie wczytasz w jego post to napisał tam że od środka po wciśnięciu rygla wszystko działa i z kluczyka od pasażera też działa, także wg mnie problem tylko z wkładką zamkakrrm pisze:witam mam tez CZ fabryczny.
moze sprawdz na krutko pompke w przedniej kostce koło dzwi kierowcy podaj plus
dajesz + na kabel zielony - central otwarty
dajesz + na kabel szary zamykasz central
i wtedy sprawdzisz czy kompresor padł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości