Strona 2 z 2

: pn maja 10, 2010 22:17
autor: mateusz_kajtek
panowie wlacze z piskami paska wielorowkowego, co prawda jakieś pół roku temu go zmieniałem ale kupiłem Gatesa więc może dlatego po chwili zaczął na nowo piszczeć. Zaznaczałem kreski na pasku i rolkach po odpaleniu wszystko sie poprzestawiało tj pasek się slizga :/ jak popsikam sprajem do pasków to pisk ustaje, wymieniałem już cały napinacz z rolką i łapą ale to nic nie dało, więc jeszcze raz próba wymiana paska ale już napewno nie Gates tylko??? no właśnie, mam 3 dostępne w pobliskich sklepach lub jakaś Wasza propozycja:
1 BOSCH - cena ok 35zł
2 CONTITECH - cena ok 45zł
3 DAYCO - cena ok 30zł
4 WASZA PROPOZYCJA

poradzcie coś....

: pn maja 10, 2010 23:07
autor: golofs
Ja mam CONTITECH i nic nie piszczy.
Lepiej dopłacić i mieć spokój.

: pn maja 10, 2010 23:37
autor: Tomasz Bis
JayT pisze: Rozwiązanie jest proste: należy wymienić zużyte koło na nowe
Jest jeszcze jedno , założyć szerszy pasek i wtedy nie pracuje na spodzie koła ,nie piszczy.Dotyczy to zwykłego paska klinowego.

: wt maja 11, 2010 08:10
autor: Gawior
Ja tam mam pasek ContiTech-a i z takim go kupiłem. Pasek rozrządu też mam ContiTech i dałem za niego 45zł :jezor: niedawno.
U mnie w sklepie ASO jak zapytałem o pasek rozrządu oryginał to mi zaproponowali Gates-a bo ori się nie opłaca, w sumie to tam widziałem tylko wiszące paski itp. Gates-a