: pt mar 02, 2007 21:29
obawiam się, że tego nie sprawdził...
ale czy brak regulacji bo tych wymianach może mieć aż taki drastyczny wpływ?
ale czy brak regulacji bo tych wymianach może mieć aż taki drastyczny wpływ?
pewnie, moze miec jeszcze gorszy ...nicpoN pisze:obawiam się, że tego nie sprawdził...
ale czy brak regulacji bo tych wymianach może mieć aż taki drastyczny wpływ?
A czy ci panowie wiedzieli o tym że nie na 8 a na 6 +/-1 i że podczas ustawiania przewód do podciśnieniowego regulatora zapłonu akurat dla RP powinen byc zdjęty i zatkany ? obroty podczas ustawiania powinny byc w zakresie 750-950.zajac pisze:u mnie bylo tak ze auto krecilo sie zaje...scie na gazie i na bezynie(tyle ze bylo czuc paliwo i kopcil) wiec pojechalem wyregulowac zaplon i okazalo sie ze byl przestawiony o 36 st i jak mi panowe cofneli na 8 to auto przestalo jezdzic tzn ja mu w gaz a on zasl wiec przesuneli na 10 i w miare jezdzi ale do zaplonu na 38 nie ma porownania (wtdey szedl super)tylko wypalal dziure w kopulce
Wiec regulacja na ideal czasem nie pomaga i troszke trzeba zaplon wyprzedzic a sprawdzenie kompresji przy sprowadzonym aucie to powinna byc podstaawa
Sam zrobiłem - wina lezala w zasniedzialych stykach pod fotelem, 5min robotybacco pisze:co z tymi grzanymi fotelami rozwiazala sie jakos sprawa ja mam jeden przekaznik pod fotelem zrobany i nigdzie go nie moge dorwac, ale drugi fotel grzeje jak nalezy
to też zrobiłem - poza ladnym pomrukiem, dynamika jazdy się nie zmieniła.pawulon pisze:miałem to samo co Ty i winą był zapchany katalizator wycieli mi go wstawili strumienice i problem sie skończył jeździ jak należy.
Jacenty85 pisze:Jeśli Ci nie jeździ po wyregulowaniu "na ideał" to znaczy ze masz coś inne zrypane albo zajżeżdzone. Poza tym reuglacja lampą do ideału ma się jak przysłowiowy piernik do wiatraka. Niby mają tyle samo liter a różnice są ogromne. No i sam silnik - tu trzeba wskazac na różnice w sterowaniu twojego silnika a w sterowaniu silnika AAM.
do 150km/h się rozpędza, na trasie ok 4-5km, może nawet więcej, zależy od pomyślnych wiatrów, czyt. wiatr w 'plecy' czyli z wielkim trudem.ppoll27 pisze:Sprawdź czy wyciąga maksa czyli 168 km/h - spróbuj na 4 i 5 biegu
sprawdź sobie przyspieszenie 0 -80 8,9 sek. 0 -100 14,0 sek.
jeśli ma te parametry to nic więcej nie uzyskasz, a zamulanie byc może jest twoim subiektywnym odczuciem, a z autem jest wszystko OK...
co to oznacza? :>Jacenty85 pisze:TPS