Strona 2 z 5

: śr mar 02, 2005 13:37
autor: king66
230 tkm ale pewnie byl cofany bo po kraju jezdzi jakies 9 lat
chodzi jak zyleta olej bierze ksiazkowo nie kopci
i ladnie sie zbiera... :D

: śr mar 02, 2005 15:04
autor: kesier
Pytacie od Diesla, a ja pochwale sie swoim poprzednim benzyniakiem 1,8 360 tys bez problemu w tym ok 100 tys po zatruciu LPG i smigal zero brania oleju i kopcenia.te silniki sa nie do zajechania oczywiscie odpowiednio o nie dbajac one odpowiednio nam sie odwdziecza

: śr mar 02, 2005 17:56
autor: kosmita18
ja tez mam Golfa mk2 i limitowana wersje Fire And Ice i tez ma silnik 1.8E mam przejechane 180tys/km i chodzi jak pszczułka:D.pozrdo

: śr mar 02, 2005 18:30
autor: mr_simon
Ja mam MK2 1.3 Gaźnik `88r. na liczniku 210000 km z czego 193000 km w Niemczech, silnik jak nowy, zero brania oleju. Na gazie przejechane ma na razie 16500 km. Ten samochód to najlepszy interes w życiu jaki zrobiłem!

: śr mar 02, 2005 19:16
autor: leaf79
U mnie jak sprzedalem mk2 1.6TD z 91 roku, mial najechane 450 tys :)))))
Aktualne mk1 ma 230 tys. i wyglada ze nie krecony licznik, generalnie oryginales w calosci. :) taka sztuka hihih

: śr mar 02, 2005 19:27
autor: Nervi
Ja moim 1.6 D mam zrobione 410 tys i chodzi bez zarzutu :) nie do zdarcia silniki!

: śr mar 02, 2005 20:41
autor: Lukzlo22
Ja mam golfa 2 diesla i szlak mnie trafia bo jest z 90 roku, robilem mu planowanie głowicy, wymieniłem nowy akumulator, remont rozrusznika wszystko zeby lekko palił, aha no i świece żarowe podstawa.A ten skurczybyk nie chce zapalić jak tylko przychodzi mróz ok -6 stopni.Wychodzi na to ze ma małe cisnienie.Ale moze znacie jakis sposób zeby mimo to go jakos odpalić w takim mrozie, bo ja juz spazmów przy nim dostaję.

: śr mar 02, 2005 21:01
autor: Lukzlo22
Ja mam golfa 2 diesla i szlak mnie trafia bo jest z 90 roku, robilem mu planowanie głowicy, wymieniłem nowy akumulator, remont rozrusznika wszystko zeby lekko palił, aha no i świece żarowe podstawa.A ten skurczybyk nie chce zapalić jak tylko przychodzi mróz ok -6 stopni.Wychodzi na to ze ma małe cisnienie.Ale moze znacie jakis sposób zeby mimo to go jakos odpalić w takim mrozie, bo ja juz spazmów przy nim dostaję.

: śr mar 02, 2005 21:46
autor: marcinvw
po czym wnioskujesz ze ma male sicnienie??mierzyles??moze wtryski leja bo koncowki masz juz zajechane,i dlatego,a normalnie jak odpalal to mocno kopcil??moze musisz wymienic koncowki wtryskow,jak to jest 90r,to ile moze miec przejechane,zeby cisniania nie miał,chyba ze na zaworach nie trzyma,bo nie wierze ze ma tak zajechane gary i pierscienie,chybaz e byl tak uzytkowany wczesniej ze juz jest taki *#cenzura#*,napsiz cos wiecej jakie sa objawy...itd...,a mozesz miec wtryski dobre a pompa nie daje juz takiego cosnienia jak powinna i tez beda laly,a wtedy nawet jak ejst cieplo to ciezko bedzie jaral...

: śr mar 02, 2005 21:54
autor: Elmero
Krótko...- mk3 1.9 D i drobne 254 tyś. i jak na razie (odpukać) nie narzekam :jezor:

: śr mar 02, 2005 22:09
autor: piosz7
Mój golfik ma przejechane prawie 200000 i jak na razie chodzi zajebiście. :satan: :satan: :satan: :satan:
Pozdrawiam.

: śr mar 02, 2005 22:16
autor: noname
1.8 GTI EV i 430 000 i dalej rosnie

: śr mar 02, 2005 22:37
autor: vudu
heheh ja sie pochwale heheh miałem na Golfie 750 tys !! - żółty, dwudrzwiowy dieselek bezzzz tylnych siedzen - Golf Post :) silnik był dobrze ułozony ale juz grzebany ...
w kolejnym Golfiku miałem 350 - GTD
w 1V 318

i zawsze jak ide na giełde patrze na liczniki diesli i mają ok. 170 - 180 tys : ) a z wnioskowania wyłazi z 500 hehhe

pozdrofkkaa

: czw mar 03, 2005 00:29
autor: arek
Nie3mczech widziałem mnóstwo golfów 2 z przebiegami powyżej 500.000KM , prawda jest taka, ze handlarz , który qpuje aut do Polski w jeden dzień odmłądza auto średnio od 200-400.000KM :grin:

W Niemczech widziałem golfa 2 1.6 D z przebiegiem 880.000 KM :hmm:
Sam jak sprowadzałem swojego to miałem niecałe 600.000, ale silnik ktoś już wymienił wcześniej.