Strona 2 z 2

: sob lut 10, 2007 21:14
autor: inek01
pikus-p3 pisze:Tylko ,ze jesli zamknie np. tylko moja i ponownie otworze i zamkne to jest tak samo. Moze naprawde powietrze gdzies ucieka?
Pewnie ucieka, a co do tego ze zamyka tylko Twoja: Czy slychac wtedy pompke ? Moze poprostu (jak wiekszosc posiadaczy Mk3) krecisz kluczem do konca (jakbys nie mial centralnego) i zamykasz zamek mechanicznie...

: sob lut 10, 2007 21:15
autor: greg
możliwe , jedne siedzi w środku i słucha - jak zamkniesz i pompka działą - to jeśli ucieka usłyszysz syk - a jeśłi pompk anie zadziała to styki w zamku kierowcy trza przeczyscić bo nie załączają pompki

: sob lut 10, 2007 22:05
autor: robsonus
Mam jeszcze jedno pytanko co do schematu stacyjki.
Pomozcie - po ktory kabel podpiac alarm zeby napiecie pojawialo soie na nim po przekreceniu kluczyka o jedna pozycje. Mam nadzieje ze zrozumieliscie :P

Aha ze stacyjki wychodza mi dwa grubsze przewody: 1 czerw, 2 czerw-czar
i 3 czienkie: szary, żółt-czar i brąz


POMOCY


:kufel: Dla wszystkich

: sob lut 10, 2007 22:12
autor: gabin
inek01 pisze:Moze poprostu (jak wiekszosc posiadaczy Mk3) krecisz kluczem do konca (jakbys nie mial centralnego) i zamykasz zamek mechanicznie...
jakt to? wkładam kluczyk i przekręcam w prawo- przecież jak jest centralny to jak mogę zmknąc bez centralnego???pzdr

: sob lut 10, 2007 22:19
autor: greg
gabin, nie zrozumialeś - wystarczy delikatnie przekręcić aby tylko styki załączyć a pompka sama zamknie zamek kierowcy

: ndz lut 11, 2007 09:46
autor: inek01
gabin pisze:jakt to? wkładam kluczyk i przekręcam w prawo- przecież jak jest centralny to jak mogę zmknąc bez centralnego???
Jakby centralny ulegl awarii to jest przeciez mozliwosc zamkniecia mechanicznie zamkow :bajer:
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?5,0