: ndz lut 11, 2007 09:59
?gouda87, wedlug wielu ? a kto ci takioch glupot naopowiadal ?? tdi takei spalanie tak ale 1.4 nigdy ....
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Mała poprawka sprawdzone w A3 1,6 8V 102 KM zje 6 (a dokładnie 5,9) jak będziesz jechał płynnie 90-100 km/h - na trasie 600 km, w mieście przy średniej jeździe maks 10 (zima).zajac pisze:powiem jak wszyscy wyzej przy silniku 1,6 w mkIV nie ma szans zeby w miescie zejsc ponizej 8-9 litrow na trasie moze i by spalil 6 jakbys jechal 70-80 bez przyspieszania
a ci co twierdza 5-6 litrow to moze nie kumaja ze maja TDi
zdecydowanie się zgadzam!!marek2907 pisze:ja wolę jednak benzynkę bo ma piękniejszy dźwięk ...
... ale oczywiście zagazowaną
może nie idzie jak TDI ale jest cicha i "ładnie pachnie"
jak REXONA
Jak założysz sekwencyjny wtrysk 5 generacji (w fazie ciekłej) to nie straci nic, bywa, że auto zyska (sporadycznie). Założysz jakiś polski shit (czytaj: polski pomysł na tani gaz z instalacją mieszalnikową i oszukiwaczem sterownika) to stracisz moc, więcej spalisz i będziesz się wqrzał na samochód.gouda87 pisze:Golfa to straci na mocy
Na szczęście już takie autka są Za parę lat będą popularne na giełdachgouda87 pisze:Żeby jeszcze chodził jak benzyna!!:)
No co Ty... Kultura pracy- porównywalna, osiągi lepsze, spalanie mniejsze, ale dźwięk... no słychać że diesel, taka jego naturagouda87 pisze:TDI o dźwięku jak benzyniaczek ? Pewnie sprawa Japończyków
to musisz pytać, ewentualnie 4 (wtrysk sekwencyjny w fazie lotnej, gaz jest wtryskiwany po odparowaniu). Tęż będzie ładnie hulać. Cena zależy od lokalizacji i samochodu, ale myślę że między 3500-4500.gouda87 pisze:A ile taki dobry sekwencyjny 5 generacji kosztuje