: śr mar 02, 2005 12:39
Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
guli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.norekm pisze:Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
Dobrze będzie, jeśli przyspawam kawał takiej śruby - z którejś strony tego pręta? - to chyba najrańsze rozwiązanie... bo na giełdzie takie cięgno od mk3 pewnie kosztuje sporo...AEM pisze:w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.norekm pisze:Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala!
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
1. nie neguj bo widzę że nigdy z tym nie jeździłeś.TACYK pisze:Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc