Strona 2 z 3

: śr mar 02, 2005 12:39
autor: guli
Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 :)

: śr mar 02, 2005 13:38
autor: Norbert
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert

: śr mar 02, 2005 14:52
autor: AEM
guli pisze:Napiszcie, czy to będzie działać we wszystki silnikach/skrzyniach?? Czy cięgno ma taki sam kształt niezależnie od silnika?? Konkretnie chodzi mi o 1,3 :)

w ojca 1,3 NZ nie ma takiego cięgna więc do niego nie podejdzie. jego skrzynka ma 5 biegów w innych nie wiem.

: śr mar 02, 2005 14:54
autor: AEM
norekm pisze:
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.

: śr mar 02, 2005 18:34
autor: Norbert
AEM pisze:
norekm pisze:
jaclon5 pisze:Ja dokrecilem do ciegna przy skrzyni spory ciezarek i tez jest lepiej. Dokladnie to on pochodzi ze sruby rzymskiej z odciagu tylnego ukladu zawieszenia z ciagnika ursus c-360. Kiepsko to brzmi moze,ale to dziala! ;)
Hmm wiem gdzie powinna leżeć taka śruba - chyba ją przyspawam do tego cięgna....
Ile u Ciebie to waży - jaką długość zastosowałeś?
Pzdr
Norbert
w orginale to chyba jest żeliwo a waży gdzieś 80-90 dkg.
Dobrze będzie, jeśli przyspawam kawał takiej śruby - z którejś strony tego pręta? - to chyba najrańsze rozwiązanie... bo na giełdzie takie cięgno od mk3 pewnie kosztuje sporo...

: śr mar 02, 2005 18:46
autor: AEM
zobacz w poradach tu albo u Alberta. Są zdjęcia a ciężarek ma długość 120 mm i średnicę 42 mm. nie wim ile na giełdzie chcą - Ja skonfiskowałem swojemu mechanikowi. Jeśli znasz cenę puść na priva albo po 21 wejdż na GG. Chciałbym znać cenę jak pójdę do tokarza.

: czw mar 03, 2005 14:37
autor: Egon PŃ
juz nie ma tego postu. Moze ktoś go odnowi, albo jakieś foty bym prosił bo widze ze efekt jest zaskakujący

: czw mar 03, 2005 14:40
autor: TACYK
Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc

: czw mar 03, 2005 16:39
autor: szantis
Odnośnie tego cięzarka kolega MUPET cos takiego załatwiał mnie i Kato - zapytajcie moze znów coś ma....

: czw mar 03, 2005 16:44
autor: AEM
TACYK pisze:Ja na wchodzenie biegów na mojej skrzyni nie narzekam i nie bede nic kombinowal ulepszajac mozna zawsze spiepszyc
1. nie neguj bo widzę że nigdy z tym nie jeździłeś.
2. to nie jest jakieś tam ulepszanie skoro fabryka w mk3 zakładała a mój jest fabryczny. :okej:

: czw mar 03, 2005 18:40
autor: Dario
A myślał ktoś nad tym żeby taki ciężarek poprostu wylać z ołowiu??

: czw mar 03, 2005 19:35
autor: AEM
jak sobie to wyobrażasz? zrobisz formę na orginalny kształt, roztopisz w mikrofali albo na gazie 1kg ciężarków ze sklepu wedkarskiego i będziesz zalewał swoje orginalne cięgno? Bez sensu. Wolę wydać te nawet 50zł i kupić gotowe.

: czw mar 03, 2005 22:36
autor: motorufus
to w końcu ile ma ważyć ten ciężarek 400 cz 900 gram. Jest to waga całego cięgna czy tylko dodanego ciężarka

: czw mar 03, 2005 22:49
autor: szantis
Oryginalny cały wazy ok 0,95 kg