Strona 2 z 2

: śr mar 02, 2005 16:46
autor: j_jasiu
yaroz pisze:A czy tez wam tak slabo wieje ogrzewanie na przednia szybe??Bo u rodzicow w golfie3 1.9TD to ogrzewanie tak slabo na szybe wieje ze szok.Boczne i srodkowy nawiew jest ok.Ciegna sprawdzalem, filtr przeciwpylkowy wyciagnalem i tak samo slabo wialo.Mial ktos taki problem??
Ja bym sprawdził cięgna, bo być może nie otwierają do końca nawiewu.

: śr mar 02, 2005 16:59
autor: lukdohc
jasiu dzieki za odpowiedz, ale jesli chodzi o nagrzewnice to ja mam nowa wiec to napewno nie ona, a jak sprawdzic przeplyw przewodow? a zaworek nie mam pojecia o jakim mowisz, ja nic takiego nie widzialem..

: śr mar 02, 2005 17:14
autor: yaroz
Ciegna sprawdzalem bo rozkrecalem deske u gory wyciagelm srodkowe nawiewy i jak przelaczamel nawiew na szybe to patrzalem tam i ciegno chodzilo.Wiec wydaje mi sie ze ciegna sa ok.

: śr mar 02, 2005 18:19
autor: j_jasiu
lukasz pisze:jasiu dzieki za odpowiedz, ale jesli chodzi o nagrzewnice to ja mam nowa wiec to napewno nie ona, a jak sprawdzic przeplyw przewodow? a zaworek nie mam pojecia o jakim mowisz, ja nic takiego nie widzialem..
Tam jest taki metalowy dinks na przewodach wodnych wychodzących od nagrzewnicy. A nie sypałeś jakiegoś syfu do uszczelnienia chłodnic, jak nasypałeś proszku to masz nową nagrzewnicę skopaną, ja bym ją przeczyścił. Być może pompa wody ci nie wyrabia, więcej nic mi nie przychodzi do głowy.

: śr mar 02, 2005 18:21
autor: j_jasiu
yaroz pisze:Ciegna sprawdzalem bo rozkrecalem deske u gory wyciagelm srodkowe nawiewy i jak przelaczamel nawiew na szybe to patrzalem tam i ciegno chodzilo.Wiec wydaje mi sie ze ciegna sa ok.
A patrzyłeś czy otwiera na max czy nie? A moze jakaś rurka spadła, która doprowadza powietrze do nawiewów na szybę.

: śr mar 02, 2005 20:11
autor: lukdohc
j_jasiu no wiec ten dzinks to chyba Ci chodzi o te zawory wiec ich nie mam.., nie dawalem zadnego uszczelniacza do uklady chlodzenia, a pompa wodna jest nowka... no i dalej nie wiadomo, hmm mi przychodzi do glowy takie cos, jak rozbieralem wszystko w srodku aby wymienic nagrzewnice to na tych lopatkach jak dobrze pamietam co sie przesowa aby wposzczaly cieple lub zimne to one sa przykryte taka gabka i ona nie byla w najlepszym stanie moze przez to ze ona poprzerywana jest, i cieple miesza sie z zimnym?? moze byc to troche namieszalem ale moze skapniecie o co biega:) ale z drugiej strony jakby te lopatki przepuszczaly to jak daje zimne powietrze to tez powinno sie mieszac z cieplym i leciec cieplawe, a tu calkiem zimne, no nie wiem sam juz:(
pozdrawiam

: śr mar 02, 2005 23:19
autor: majkel
lukasz pisze:j_jasiu no wiec ten dzinks to chyba Ci chodzi o te zawory wiec ich nie mam.., nie dawalem zadnego uszczelniacza do uklady chlodzenia, a pompa wodna jest nowka... no i dalej nie wiadomo, hmm mi przychodzi do glowy takie cos, jak rozbieralem wszystko w srodku aby wymienic nagrzewnice to na tych lopatkach jak dobrze pamietam co sie przesowa aby wposzczaly cieple lub zimne to one sa przykryte taka gabka i ona nie byla w najlepszym stanie moze przez to ze ona poprzerywana jest, i cieple miesza sie z zimnym?? moze byc to troche namieszalem ale moze skapniecie o co biega:) ale z drugiej strony jakby te lopatki przepuszczaly to jak daje zimne powietrze to tez powinno sie mieszac z cieplym i leciec cieplawe, a tu calkiem zimne, no nie wiem sam juz:(
pozdrawiam
Mam identyczną sytuacje w mk3, też myślałęm ze to przez ta gąbke ale jednak stawiam na termostat bo tak dziwnie się grzeje

: czw mar 03, 2005 10:16
autor: lukdohc
ok ale jesli silnik sie grzeje dobrze do 90 stopni i trzyma to chyba napewno nie to?

: czw mar 03, 2005 11:47
autor: majkel
no raczej nie, ale u mnie jeżdże na krótkich dystansach (10KM) i w sumie do 90st grzeje sie ale potem przekracza i dochodzi do 100 st i chłodnica wcale neii jest ciepła, potem troche pojeżdże włącza się went. temp spada do 90 st i wtedy jest w miare ok

: sob mar 12, 2005 16:55
autor: aw69
Jak sie dobrać do tego filtra przeciwpyłkowego ? Trzeba rozbierać całą deske roździelczą ?