Strona 2 z 2

: pt lut 09, 2007 00:34
autor: matti_vw
Nie wiem czy myślimy o tym samym mówiąc "pod nawiewem"? Ja to mam obok włącznika podgrzewania tylnej szyby i faktycznie są to dwie małe kostki jedna biała a druga czarna.

: pt lut 09, 2007 00:40
autor: Finger86
no dokladnie mowimy o ty msamym, ale ten mechanik zajzal i powiedzial ze to nie to, ze to jest za male, kumpel ma przy zapalniczce za zaslepka specjalna i ma taka szeroka i gruba kosc, a te u nas sa takie malutkie, a podpinales sfojego golfika juz u mechanika przez ta kosc?? napewno to jest to??

: pt lut 09, 2007 00:40
autor: matti_vw
U mnie występuje prawie identyczny problem z praca silnika, tylko że ja mam LPG i mówią że to przez emulacje na gazie mam takie dziwne zachowanie silnika na PB, ale mi się wydaje że to nie to ponieważ już miałem dwie różne emulacje i nic. Czasami na krótki czas pomaga odpięcie klemy z aku na noc, wtydy się kasują błędy z kompa, ale to u mnie, nie wiem czy tobie by tez pomogło. Ja bym dalej obstawiał ta przepustnice i czujnik tem.

[ Dodano: 08 Lut 2007 23:40 ]
Tak, podpinałem i działa, też mnie to dziwiło że to takie małe ;)

: pt lut 09, 2007 00:44
autor: Finger86
No to sprawa wyjasniona zjebie tego mechanika jutro o ile do niego pojade pajaca, chyba wybiore teraz innego. W sprawie tych obrotow to rozmawialem z fachowcami z serwisu VW i mowilem co jest z moim golfikiem i powiedzieli ze albo przepustnica albo silnik krokowy, no i kazali przyjechac samochodem i oni juz znajda sobie wtyczke.

: pt lut 09, 2007 12:01
autor: Adamtd
Finger86 pisze:malutkie kosteczaki dwie
to jest właśnie to złącze do OBD1

[ Dodano: Pią Lut 09, 2007 11:03 ]
Finger86 pisze: ze to jest za male, kumpel ma przy zapalniczce za zaslepka specjalna i ma taka szeroka i gruba kosc
to jest do złacze do OBD2 - od 1994 roku

: pt lut 09, 2007 15:48
autor: Finger86
Byłem dzis znowu u mechanika i znalezlismy juz chyba ta faktyczma przyczyne. Jak montowali mi wydech to skrecajac go do silnika przykrecili kabel od sondy lambda, kabel sie stopił, zrobiło sie zwarcie i sonda walnela ciekawe czy tylko ona. Byłem u tych mechanikow co montowali wydech powiedzieli ze na jutro kupia nowa.

: pt lut 09, 2007 22:46
autor: mlody87
mattip86, u mnie jest to samo co u Ciebie i tez mam LPG i tez zachodze w głowe co robic zeby było dobrze a zeby połowy samochodu nie wymienic niepotrzebnie, zastanawiam sie nad tą emulacją czy robic,(jakie ustawienia robiłes Ty), a słyszałem ze jak nie emulacja i czujnik temp. to czujnik halla tyle słyszałem.

: sob lut 10, 2007 00:04
autor: matti_vw
Ja na początku miałem emulacje ustawianą na masa i była kicha. Teraz mam ustawione na otwara i dalej nie pomogło. Można jeszcze spróbować ustawić na przebieg ale wydaje mi się że i to nic nie da, ponieważ na ustawieniu otwara sonda nie powinna pracowac na LPG więc nie powinien komp nic łapać.
Wydaje mi sie że przyczyny trzeba szukać głębiej, np: w potencjometrze przepustnicy.
Jak będzie mi się chciało wstać to jutro podjade do naprawde dobrego magika od VW może coś wymyśli.
W niektórych przypadkach, jeżeli faktycznie winna temu wszystkiemu jest instalacja LPG, to ustawienie emulacji na otwarta powinno pomóc, ale niestety nie ja tu jestem szpecem od LPG na tym forum więc nieczego nie jestem pewien na 100%.

: sob lut 10, 2007 11:58
autor: mlody87
To jeśli bys był u tego dobrego mechanika i by cos zaradził i pomógł to poinformuj co i jak to i Ja bym skorzystał ;)

: sob lut 10, 2007 18:34
autor: matti_vw
OK, poinformuje.
Byłem dzisiaj i powiedział że w sobote nie robi i żebym w poniedziałek podjechał.

: śr lut 21, 2007 14:26
autor: Marooo9
Witam. Mam ibize 2.0GTi 8v i wystepuje u mnie taki motyw na benzynie ze po zapalniu dziwnie pracuje( jak z silnikiem boksera) a przy tym strasznie śmierdzą spaliny ale na lpg jest wszystko dobrze. I po restarcie Kompa po zapaleniu gdy silnik sie rozgrzał i załączyły sie dmuchawy rzeczywiście zaczął ładnie pracować równo i nie śmierdzaiły spaliny. A potem gdy go zapaliłem gdzieś po 5h znów pojawił sie ten sam problem. Ogolnie zrobiłem tylko na benzynie ok 50 km i nie było poprawy. Dziś rano już przełaczyłem na lpg i po przejechaniu 40 km do pracy coś mnie podkusiło i pod pracą zmieniłem na benzyne i było ok. Co to może być???
Dodam jeszcze ze byłem u mechanika i sprawdzał na komputerze sonde i iczujnik i obje rzeczy działaja poprawnie :(

Ale sprawdzanie czujnika temp polagało tylk na odczucie z komputera w warsztacie podawanej temperatury a jak w ogóle powinno wygladać takie sprawdzenie bo mam pewne obiekcje.