Strona 2 z 2

: ndz lut 04, 2007 16:12
autor: sp1808
cześć najpierw powinieneś sprawdzić korek od zbiorniczka najlepiej go wymieńkoszt15zl.jeżeli nie pomoże wtedy możesz myśleć o uszczelce. :bajer:

: ndz lut 04, 2007 16:20
autor: pablohasan
hm a co ma wspolnego korek od zbiornika z plynem chlodzacym w oleju ??

[ Dodano: 04 Lut 2007 15:21 ]
hmy a co ma wspolnego korek od zbiornika wyrownawczego z plynem chlodzacym w oleju ???

: ndz lut 04, 2007 16:26
autor: sp1808
jeżeli masz płyn w oleju to rzeczywiście uszczelka jest do du............ .myślałem że olej masz czysty? :blush:

: ndz lut 04, 2007 16:55
autor: preker20
a co ma korek do tego ze w zbiorniczku bulgocze:>

: pn lut 05, 2007 00:04
autor: Paweł NPI
preker20 pisze:a co ma korek do tego ze w zbiorniczku bulgocze:>
hehe tyle co koło zapasowe do niedziałającej wycieraczki

: pn lut 05, 2007 13:21
autor: pablohasan
powiedzcie jakie sa objawy zapowietrzonego ukladu chlodzenia ???

: pn lut 05, 2007 17:13
autor: Paweł NPI
Ale układ w VW odpowietrza się sam... Tylko trzeba odkręcić korek w zbiorniczku wyrównawczym i odpalic auto i czekać aż się wiatrak załączy. I wtedy ewentualny ubytek uzupełnić.

: pn lut 05, 2007 17:23
autor: prezesik25
Ubytek możesz uzupełnić, ale na zimnym silniku!
Nie dolewaj czasem zimnego płynu na gorący silnik! - rozwalisz blok i wtedy będziesz miał wydatek.

Ewentualnie płyn, który chcesz dolać dobrze podgrzej na kuchni.

: pn lut 05, 2007 22:46
autor: Paweł NPI
prezesso25 pisze:Nie dolewaj czasem zimnego płynu na gorący silnik! - rozwalisz blok i wtedy będziesz miał wydatek.
W książce nic nie ma że trzeba czekać na zimny silnik. Widocznie taki ubytek jak się pojawi można uzupełnić na gorącym. A z resztą jak siępowoli doleje to nic się na 100% nie stanie.