Strona 2 z 3

: ndz lut 04, 2007 19:48
autor: Porter
Witam
może to być również silniczek krokowy :cool:

: ndz lut 04, 2007 20:06
autor: mcsym
silniczek niedawno wymienialem... ale chyba raczej krokowy odnosi się do wolnych obrotów, nie wiem już sam...

[ Dodano: 04 Lut 2007 19:35 ]
a radzicie bardziej podjechać do elektryka, czy na VAG ?

: pn lut 05, 2007 21:04
autor: ABUsowiec
wydaje mi się, że lepiej elektryk, ale raczej sugeruj się poradami bardziej doświadczonych kolegów :)

: pn lut 05, 2007 23:16
autor: mcsym
pomoże ktos...

: pn lut 05, 2007 23:31
autor: Paweł Marek
jeszcze dopiszę bo pytałeś: cewki nie da rady pomierzyć miernikiem tak żeby być jej pewnym. Dlatego proponowałem podmianę.

: wt lut 06, 2007 00:20
autor: mcsym
Paweł Marek, dzięki, juz wiem trochę więcej :bajer: co nie zmienia faktu, że problem dalej jest i nie wiem jak go rozwiązać...

: wt lut 13, 2007 00:20
autor: ABUsowiec
i jak, problem rozwiązany?

: wt lut 13, 2007 00:24
autor: mcsym
a więc tak, podmieniłem cewke z innego golfa...

Po pierwsze, była ona inna z wyglądu niz moja oryginalna, nie wiem, z jakiego golfa była. Auto dalej miało podobne objawy, z tym, że w znacznie mniejszej skali, tzn rzadziej wystepowały... nie wiem, czy był to zbieg okoliczności, czy co. Czy mozliwe, że to rzeczywiście wina cewki, a ta którą założyłem miała po prostu złe parametry?...

Dodam że jak się auto dusi, gaśnie, to wskazówka obrotomierza spada do zera, potem znów wraca na swoje miejsce, i tak kilka razy... w tym samym czasie lampka oleju miga w jednakowym tempie, tzn z jednakową częstotliwościa... nie wiem, czy może to komuś coś nasunąć...

: wt lut 13, 2007 00:45
autor: ppoll27
Olej to na logike - silnik ma niskie obroty to i pompa też - czyli ciśnienie niskie. No to zostaje jeszcze czujnik halla... było kilka razy na forum jak go wybadac ...

: wt lut 13, 2007 15:16
autor: 22kristof
sprawdz też czyjniki temperatury, jest dużo postów na ten temat

[ Dodano: 13 Lut 2007 14:17 ]
bo tak naprawde nie wiadomo co to jest a w tych czujnikach wystarczy tylko zmierzyć opór na ciepłym i zimnym silniku

: wt lut 13, 2007 16:54
autor: Tympac
u siebie mialem identyczne objawy wiec stawiam ze na 99% to czujnik halla

: wt lut 13, 2007 17:03
autor: Darcyn
moze i czujnik halla. ja załozylem niby nowy ale made in china. nic nie dało. szukalem szukalem az w koncu zalozyl mi ktos oryginala. strzał w 10

: wt lut 13, 2007 17:54
autor: cinekGTI
hehe, ja też stawiam na czujnik halla. sam u siebie mam podobny problem, choc na razie w mniejszej skali, i dzieje sie to tylko jak jest wilgoć na dworze/kałuże. Jest to straasznie wpieniające. Sam będę go wymieniał niedługo. Kolega miał podobnie z 1.4 94rok, i tez tylko po myciu lub jak było mokro - wymienił czujnik tydzień temu i chodzi jak szwajcar :)

: wt lut 13, 2007 18:26
autor: woytooo
ja mam zbliżoną sytuacje tyle że dzieje się tak jak jest zimno,zwłaszcza po nocy.
Po zapaleniu po ok. 3-4 minutach spadają obroty,przerywa i gaśnie jak nie dodam gazu.
Po dłuższej chwili przechodzi,równiutko pracuje i jest git. Wczoraj zawiozłem autko do elektryków ale jeszcze nic nie wyczaili. Jak uda im się to "zjawisko" naprawić to napisze co było przyczyną.
Dodam że zmieniłem kopułke z palcem i przewody.pzdr

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 19:36 ]
:-) został wymieniony czujnik temp.cieczy chłodzącej i jeden z przewodów napięcia.Teraz czekam żeby troche przymroziło i okaże się czy to było przyczyną. pzdr