Strona 2 z 2

: sob lut 03, 2007 19:20
autor: budzio18
koonrad

tak mozliwe jest ze wlasnie podczas jazdy wywala plyn spod kurka i sie tego nie zauwaza!
ja tak nieraz sprawdzalem na postoju i nic! nie ubywalo a pojezdzilem i siup ni ma plynu!
a i jak jest zrabana ta zakretka to bardzo wzrasta chyba cisnienie w ukladzie i dlatego gdzies ucieka dodam ze przez ta zakretke musialem wymienic wczeniej chlodnice bo zaczela cieknac
po wymienia chlodnicy jezdzilem na starej i plyn znikal a jak zalozylem nowa to po klopocie

gdzies na forum ktos pisal ze mozna wygotowach chyba ten kurek w wodzie z octem czy cos ale dokladnie nie pamietam

: sob lut 03, 2007 22:16
autor: koonrad
lukasz83_23 pisze:a jak masz zimny silnik nie zauwazyles zeby z rury wydechowej walila duza chmura pary jezeli tak to na 99% masz walnieta uszczelke pod glowica
para pojawia sie ale nie jest to taka tragedia. tak para zaczął dawać od listopada, ale to raczej za to że sie ochłodziło.
a woda znika od 2 tygodni.
popatrze z tym korkiem może coś da

: pt lut 09, 2007 22:28
autor: kinek86
wcale nie jest tak ze jak ci z rury wali para to jest wlanieta uszczelka pod glowica!!teraz zima zawsze bedzie para leciec!!albow ylacz ogrzewanie i juz ci tak mocno nie bedzi leciec.jak jest uszczelka walnieta to auto sie nie dogrzewa...

: pt lut 09, 2007 23:04
autor: jozekrjrj
jak silnik pali płyn chłodniczy to nie leci para

za samochodem robi sie poprostu zasłona dymna



mi płyn uciekał na zewnatrz silnika przez uszczelke od strony rozrzadu


u Ciebie moze uciekac tez tylko od strony scianki grodziowej i poprostu tego nie widzisz

: pt lut 09, 2007 23:07
autor: RobertP
jozekrjrj pisze:jak silnik pali płyn chłodniczy to nie leci para

za samochodem robi sie poprostu zasłona dymna
nie do konca jest to prawdą, jak powoli bierze to i mniej pary
nie raz jeździłem z przedmuchaną uszczelką a jeśli kopci z tyłu
jak parowóz to i ciężej zapala lub wcale i jest słabszy

: sob lut 10, 2007 02:03
autor: jeanks5t
U mnie też tak było i się okazało że to była uszczelka pod głowicą. Płyn mi ubywał a nie było ani wycieków ani poziom oleju się nie podnosił, jedynie ciśnienie na jednym tłoku było mniejsze niż na pozostałych trzech i w tamtym miejscu była pęknięta uszczelka.