Strona 2 z 2

: wt lut 27, 2007 14:44
autor: Grzesiekk1982
pawel3, podłącz tak jak tam wkleiłem. Najpierw na zimnym, potem na rorącym.
Pozdrawiam.

: wt lut 27, 2007 15:03
autor: pawel3
Grzesiekk1982, rozumiem ale do tego jest potrzebny multimetr,a ja mam tylko zwykły jakiś tam miernik, to mam rozumieć że nie ma innego sposobu aby to sprawdzić?

: wt lut 27, 2007 22:31
autor: Grzesiekk1982
pawel3, miernik rezystancji. Zmierzyć trzeba opór. Cokolwiek, co ma miernik rezystancji.
Pozdrawiam.

: śr lut 28, 2007 15:05
autor: pawel3
Grzesiekk1982, jak tylko będę miał moiżliwość to zrobie fotkę tego miernika co mam,ijeśli będziesz tak miły to podpowiesz mi czy da się nim to zmierzyć.
pozdrawiam i dożucę za niedługo Obrazek Obrazek
a czujnik temp. to ten czteropinowy???, a ten powyżej z niebieską oblamówką to od czego jest,wiesz może?,dochodzi do niego jeden kabelek

: śr lut 28, 2007 17:37
autor: Grzesiekk1982
Nie wiem nie chcę zgadywać do czego może być 2 czujnik. nie ma znaczenia jaki miernik, cyfrowy, czy analogowy, a zobacz, że masz tam rezystancję. Mierz w omach i kiloomach.

: śr lut 28, 2007 18:20
autor: pawel3
Grzesiekk1982, dobra dzięki spróbuje

: śr lut 28, 2007 18:59
autor: Padres
Witam
Miałem kiedyś podobny kłopot. Kupiłem Golfa z rozbitym przodem. Kostka od czujnika temperatury płynu była rozwalona a kabelki wisiały jak makaron na widelcu. Kiedy odebrałem samochód temperatura płynu dochodziła do 70 stopni. Czujnik był nowy, wentylator działał jak trzeba - tylko te kabelki mnie zastanawiały. Okazało się, że elektryk wetknął je na chybił trafił. Pojechałem do brata, który też ma takiego Golfa i porównałem. Przepięliśmy kabelki tak powinno być i wskazania temperatury wzrosły do 90.