Strona 2 z 2

: ndz sie 24, 2008 14:47
autor: greg
Dzordz-VwBora, musisz podpiąć się pod dobrego VAGa - mechanik co podpinał miał coś nie tak z programem lub z kablem - moim zdaniem problem może być np w którymś z czujników ale to właśnie VAG ma wykazać

: ndz sie 24, 2008 15:58
autor: GMS
ja proponuje zrobic pelna diagnostyke a nie tylko odczyt bledow.
Chodzi mi o odczyt bloku wartosci mierzonych mozna tam sprawdzic predkosc kazdego kola porownac wszystkie czujniki ze soba czy w ktoryms momecie jeden nie glupieje kiedys mialem podobny przypadek a bledow nie bylo tylko po odczycie predkosci mozna bylo wywnioskowac ze czujnik jes uszkodzony.
Trzeba tez zrobic diagnostyke urzadzen wykonawczycz czasami mozna tez wyciagnac pewne wnioska .
Podstawa dobrej naprawy to dobra diagnoza a nie wymiana na oslep i pozniej sie okazuje to nie to a kasa wydana.

: ndz sie 24, 2008 15:58
autor: Dzordz-VwBora
robiłem taką diagnostykę. sprawdzaliśmy koła przy prędkości wszystko wykazało ze jest OK. :grrr: a ABS swieci sie nadal...

[ Dodano: 24 Sie 2008 16:28 ]
tak, ale byłem w trzech miejscach u trzech mechaników z trzema Vagami :grrr: Problem dalej ten sam pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM"

: pn sie 25, 2008 23:53
autor: jaradeus
Dzordz-VwBora, u mnie dzieje sie dokladnie to samo. wprawdzie jezdze tak pol roku ale dzis wlasnie podpiolem vaga i pokazalo mi blad 1044 Sterownik nieprawidłowo kodowany, Moduł kontroli transmisji - niewłaściwie zakodowany, blad nie do wykasowania. jak to usune to dam znac.

: wt sie 26, 2008 00:22
autor: Dzordz-VwBora
ja w sumie też sporo jeżdżę z tą zapaloną kontrolką, u mnie natomiast wyskoczyło na Vagu że, pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM". jak naprawisz u siebie, dawaj znać :) pozdrawiam