gogi pisze:Mariusznia pisze:gogi pisze: Strzalow kilka mialem (za duzo gazu, gdy silnik sie dusil
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
A jak się objawia taki strzał? To jakiś huk słychać (mocny?)? Silnik gaśnie, jak wywali tą gumę? etc. Opisz toto troszkę pleaseee.
Wystrzal dosyc glosny w srodku, nie wiem jak na zewnatrz, czasem sie przestrasze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale nie ma tragedii. A silnik gasnie, z tego wzgledu, ze dostaje sie wtedy za duzo powietrza do obiegu. Ale jesli przelaczysz na benzyne to jeszcze to wytrzyma i do momentu az bedziesz mogl poprawic gume to spokojnie mozesz jechac.
Pozdrawiam
Nie to raczej nie tak.
Nie rozumiem stwierdzenia ze dostaje sie wiecej powietrza?? Przeciez turbiny sa robione po to zeby tloczyc powietrze w autach z turbodoladowaniem.
Strzal wyglada zupelnie inaczej. Jesli mowimy o inst. gazowej w wielopunkcie, to dzieje sie tak dlatego ze w kolektorze dolotowym moze zbierac sie mieszanka wybuchowa, czesto mieszanka paliwa i gazu plus powietrze. Dojscie iskry powoduje wybuch, a przez co w kolektorze dolotowym sa spaliny. Auto zamiast dostac powietrze z tlenem dostaje spaliny bez tlenu i dlatego auto gasnie.
A jesli wybuch nastapi to najczesciej pada kolektor dolotowy i klapa filtra powietrza. Naprawa nie jest tania, chyba ze chcesz sklejac kolektor do usr.. smierci.
Sekwencyjny gaz jest podawany bezp. do wtryskiwaczy, a nie jak w II gen do kol. dolotowego.
W gazie trzeba dbac o kable WN i o swiece. Kable wymieniamy co 60tys. km a swiece co 20tys.