Strona 2 z 3

: wt sty 23, 2007 00:40
autor: Andrzej1963
Ok,dzięki bodzio jeszcze raz.

[ Dodano: 23 Sty 2007 16:20 ]
Witam bodzio! Tak informacyjnie odnośnie tego niebieskiego czujnika-robiłem dziś pomiar na zimnym silniku, temperatura otoczenia +2st C. Pokazało 5,76 Kohm. Nie jeżdziłem dziś nigdzie więc na gorącym jeszcze nie zrobiłem,pewnie jutro mi się uda. Ale co myślisz o tym wskazaniu na zimnym?

: śr sty 24, 2007 17:39
autor: bodzio_j
Andrzej1963 pisze:Pokazało 5,76 Kohm. Nie jeżdziłem dziś nigdzie więc na gorącym jeszcze nie zrobiłem,pewnie jutro mi się uda. Ale co myślisz o tym wskazaniu na zimnym?
Wygląda dobrze.

: śr sty 31, 2007 16:53
autor: Andrzej1963
bodzio_j, sprawdziłem ten czujnik niebieski na ciepło (wskazówka troszkę niżej ok. 2,3mm niż w połowie to nie wiem ile ma wtedy stopni, no bo są tylko kreski,ale cały czas mam taką roboczą temperaturę) i pokazało 263 ohm. Co o tym myślisz?

: śr sty 31, 2007 16:55
autor: bodzio_j
Andrzej1963, u mnie na gorąco było ok 280ohm, więc też wygląda na sprawny ( Twój).

: sob lut 17, 2007 13:06
autor: Andrzej1963
bodzio_j,cześć,w związku ze "starą" sprawą-(obroty w RP) masz może wiedzę na temat ewent. czyszczenia silniczka krokowego w tym silniku,a jeżeli można to robić to jest jakiś sposób czy obojętnie jak.Krążą różne opinie na ten temat-od jednych że można i sprawa się poprawia -po inne,że nic to nie daje.Jakbyś mógł się do tego odnieść to wielkie dzięki(a może "przerabiałeś" ten temat i wiesz dokładnie jak to z tym czyszczeniem jest).Pozdr.

: sob lut 17, 2007 13:33
autor: bodzio_j
Andrzej1963 pisze:masz może wiedzę na temat ewent. czyszczenia silniczka krokowego w tym silniku
Niestety nigdy nie czyściłem, a opinie są różne- jedni mówią,że warto, inni , że to nic nie daje.

: sob gru 01, 2007 20:45
autor: MarianWSP
ja kupilem taki czujnik jakas podjebke za 20 zl i powiem tak: nie warto
na uszkodzonym czyjniku tez podrobka odpalal dobrze za 1 razem ale obroty byly za wysokie teraz po zamontowaniu nowego odpalic nie moge ale obroty sie ustabilizowaly :)

: pn gru 03, 2007 21:12
autor: adi87
Ja też mam w PFie problem z tym czujnikiem ponieważ jak jest odłączony to obroty są w miare ok (w miare bo ok 1400 na rozgrzanym) ale kiedy go podłączę to rosną do ponad 2tys... może jutro uda mi się go pomierzyć

: sob gru 15, 2007 15:26
autor: Andrzej1963
Cześć,ja też miałem problemy z obrotami (były dziwnie niestabilne) szczególnie gdy była duża wilgoć- RP-ki są czułe na pogodę. Szukałem przyczyny wszędzie łącznie ze wspomnianym niebieskim czujnikiem,a okazało się,że przyczyną była elektryka,czyli zmieniłem świece na NGK,przewody zapłonowe na Beru,kopułkę i palec i ...... wszystko wróciło do idealnej normy bez względu na pogodę wszystko jest na tip top. A więc reasumując,gdy macie problemy podobne do opisanych powyżej proponuję dobrze przyjrzeć się układowi zapłonowemu i ewent. wymieniać na dobre markowe części nim zaczniecie doszukiwać się problemu tam gdzie go nie ma. Zyczę samych ustabilizowanych obrotów. Pozdrawiam.

: sob gru 15, 2007 21:14
autor: Jozef
" 0 ............... 5 - 7,5 "
Tak było w poście wyżej, czyli twój wynik jest w normie.

: czw lut 07, 2008 16:54
autor: qbap
Podłącze się i zapytam czy jaku mnie na ciepłym silniku jest ok 450 ohm to już bardzo źle ?

: pt lut 08, 2008 15:05
autor: Bożuch
u mnie czujnik był zrypany choć po przemierzeniu do wartości wychodziły dobre ale że miałem już nowy to zamieniłem je i problem ustał. No ale cóż szczęście wiecznie trwać nie może więc po roku czasu znów obroty szaleją czyżby to znów wina czujnika?

: sob mar 22, 2008 13:23
autor: maltren
Więc wiadomo od czego jest niebieski czujnik... A ktoś mi może powiedzieć od czego jest czerwony i czarny?

falujące obroty

: sob mar 22, 2008 15:30
autor: lucek48r
Witam,miałem do dziś ten problem,pojechałem do mechanika,myślałem że to sonda lambda,okazało się że to wąż podciśnienia (krótki)był popękany od spodu.Po wymianie mój rp chodzi jak nowy.