Strona 2 z 2

: sob kwie 02, 2005 20:16
autor: piosz7
A to ciekawe, trzeba się nad tym zastanowic, może jak więcej osób mających ten problem przedatawi okoliczności w jakich im się to dzieje to znajdziemy przyczyne. Z tego co wiem to sporo tych dieselków ma problem z tym szarpaniem.

: ndz kwie 03, 2005 01:27
autor: Krzylu
posprawdzajcie sobie połoski/mocowanie skrzyni
zwlaszcza ta dluga tam jest taki odwaznik moze cos z nim sie dzieje

: ndz kwie 03, 2005 10:54
autor: piosz7
Tak, ten oddważnik to tak zwana masa wyrównoważająca jest ona stosowana w 1.9 TD na prawej półosi , ja ją sprawdzałem i jest ok. ale dzięki za podpowiedz, co do reszty to muszę jeszcze raz to bardziej sumiennie sprawdzić ( poprzednio to sprawdzałm w styczniu a *#cenzura#* niemiłosiernie i przejżałem to na szybko). Ja się zastanawiam nad tarczą sprzęgła, w tarczy jest t.z. tłumik drgań skrętnych, to są takie chyba cztery sprężyny, może z tym coś jest. Musze kiedyś sobie wziąść urlop i dokładnie autko przetrzepać.

: pn kwie 04, 2005 02:41
autor: Krzylu
jak by bylo to sprzeglo raczej bys niewrzucil biegu jezeli chodzi ci o te sprezyny kolesiowi jedna sie wysypala i biegow zadnych nie wrzucil
moze to wina pompy wtryskowej ze troche szarpie alebo wtryski/cienienie wtrysku trzeba moze sprawdzic

: pn kwie 04, 2005 07:58
autor: piosz7
A jest to możliwe że to maże szarpać tylko podczas jazdy, bo na biegu jałowym jak naciskam na gaz i puszczam to nic nie szarpie i obroty chodzą płynnie. W każdym bąć razie warto sprawdzic też pompe i wtryski, tylko ciekawe ile to będzie kosztować?

Szarpnięcia w golfie 1.9 GTD

: ndz kwie 10, 2005 22:09
autor: klimas6
Chłopaki to jest normalka we wszystkich golfach z dieslem na pokładzie, szarpie bo są pozrywane gumy na wachaczach, a tym bardziej jak jest zimny i pracuje na przyspieszaczu, czy to automatycznym czy ręcznym to samo, ma wtedy wieksze obroty i szybciej zrywa i dlatego na zimnym jest to bardziej odczywalne, ja tak mialem u siebie "tuleje na wachaczach"

: ndz kwie 10, 2005 22:13
autor: klimas6
ja mialem taki sam problem w golfie II 1.6D, to jest normalka w golfach, szarpie bo są pozrywane tuleje na wachaczach, a na zimnym silniku bardziej zrywa bo jest wlaczony przyspieszacz, i ma wieksze obroty a co za tym idzie jest zrywniejszy, przy zmianie biegów to samo "pozrywane tuleje na wachaczach"

: ndz kwie 10, 2005 22:14
autor: Unicron
Hmm ciekawe, warto sprawdzić co prawda u mnie na zimnym mniej szarpie niż na ciepłym i daltego pierwsze co zrobię to wymienię tłumik środkowy i końcowy bo to one mogą być przyczyną drgań bo są zjedzone przez rdzę.

A co do tych tulej na wahaczach to jak sprawdzić czy nadają się do wymiany i ile to może kosztować??