brak reakcji rozrusznika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn sty 22, 2007 22:46

raf1al pisze:czyli napewno szczotki ten buzer zawny automatem! tulejki? ale jak sprawdzic stojan i wirnik!??
bez przyrządu prawie nie sprawdzisz, a na żarówkę to nie jest sprawdzanie
bo i o takim czymś słyszałem, stojan i sam wirnik powinien być raczej OK
co najwyżej to w wirniku komutator już może być zjechany i ostro popękany
a wtedy szczotki mają problem .... :bigok:[/quote]

czyli bede musiał chama wyjac i tak ! A jak cos stukało a nie krcił to pewnie sczoty albo tak jak piszesz komutator zajechany! bedzie trzeba chyba szukac rozrucha sprawnego!



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn sty 22, 2007 22:48

RobertP pisze:stojan i sam wirnik powinien być raczej OK
Mnie kiedyś poszedł stojan więc wszystko możliwe


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt sty 23, 2007 10:01

Adamtd pisze:
RobertP pisze:stojan i sam wirnik powinien być raczej OK
Mnie kiedyś poszedł stojan więc wszystko możliwe
jasne że tak, wykluczyć się nie da ale to juz mniej spotykane przypadki
a jak sie przepala to powinno śmierdzieć ja ze dobrej wiertartki z supermarketu za 20zł ;-) :jezor: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » pn lut 04, 2008 16:01

odśiweżę temat. u mnie też kręcękluczykiem i nie ma reakcji ze strony rozrusznika zero dźwięku nawet pyknięcia. słysze pyknięcie ale za to z okolic stacyjki. co robić? zrobie test kable,m jak radzi miś fazi
ale czy jak stacyjka jest rypnieta to ten test kablem na rozruszniku coś mi da?
kiedy jest napięcie na rozruszniku tak żebym mógł sparwdzic zwykłą neonówką?
Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2008 16:03 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Proton » sob lut 16, 2008 16:00

Witam mam ten sam problem z rozrusznikiem jak narazie wykluczylem kostke ze stacyjki bo kupilem nowa i nadal lipa zmienilem elektromagnes w rozruszniku i tulejki i tez nie zapala, narazie go odpalam ze srubokreta mostkuje i pali odrazu. Dzisiaj poprowadzilem drugi kabel od kostki stacyjki do rozrusznika to zalapuje tak jak by bylo malo pradu a akumulator jest naladowany i nowy tyle ze jak mostkuje to pali ladnie, jeszcze w srode wyjme kolejny raz rozrusznik i zobacze bendiks jak cos to wymienie na nowy i napsze czy to byla jego wina bo najbardziej jego podejzewam tylko dziwne ze jak moskuje to pali...


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

jozek76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lut 25, 2008 10:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jozek76 » pn lut 25, 2008 10:35

Tez byl problem z odpaleniem rozrusznika, ominolem stacyjke i narazie odpalam z druta na kleme +



Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Proton » pn lut 25, 2008 19:11

musicie sprawdzic kabel co idzie od akumulatora do stacyjki powienen byc tam przekaznik pewnie on jest padniety u mnie byl i koles mi podpiol nowy przekaznik bo mu sie starego szuakc nie chcialo i zrobil obejscie odrazu do rozrusznika


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

Awatar użytkownika
T O M A S
_
_
Posty: 6287
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 10:58
Lokalizacja: SGL - STA - SPI
Kontakt:

Post autor: T O M A S » pn lut 25, 2008 19:18

A ja proponuje przeczyścic wszystkie styki kabli (przy rozruszniku i sprawdż masę też) ,bo od tego dużo zależy.Póżniej szukaj dalej po przekażniku i ostatecznie stacyjce,co raczej jest pewno dobra



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 25, 2008 19:38

nie ma żadnego przekaźnika na kablu do rozrusznika, proszę nie pisać bajeczek. Jedynym przekaźnikiem jest stycznik przy rozruszniku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Proton » pn lut 25, 2008 19:46

na kablu do rozrusznika nie ma ale na kablu idacym od akumulatora do stacyjki jest i to w nim trzeba szukac problemu dlatego mowie, jak u mnie to rozwiazali podpieli pod ten kabel drugi przekaznik zrobili z niego obejscie bezposrednio do rozrusznika i jest bajka pali bez problemu


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 25, 2008 19:54

Proton pisze:kablu idacym od akumulatora do stacyjki
nie ma kolego żadnego, coś mylisz, pewnie z przekaźnikiem od lini X, który jest na kablu żółto czarnym wychodzącym ze stacyjki, a nie na kablu od aku do stacyjki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Proton
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn maja 07, 2007 22:07
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: Proton » pn lut 25, 2008 20:06

no ja u mnie go nie znalazlem a tak koles gadal ze mu sie nie chcialo szukac przekaznika dlatego mam zrobione obejscie od kabla z aku na nim przekaznik zostal podpiety i od przekaznika do rozrusznika bezposrednio i teraz pali w sobote bede sam grzebal w elektryce bo cos mi radio gasnie jak je zglosnie mocniej i nie wiem co to moze byc pozdrawiam
dzisiaj znalazlem przyczyne w moim przypadku spalil sie zegar od ladowania bo mam te 3 zegary w konsoli srodkowej i jeden mial jakies spiecie kable sie spalily i ledwo co byl przeplyw pradu z tad tez przyczyna slabo swiecacych swiatel i gasnacego radia oczyscilem ten kabel polaczylem i zero problemow radio nie gasnie swiatla swieca i sprawdzalem bez tatmego przekaznika i rozrusznik tez pali no trudno bym to szybciej znalazl to bym zaoszczedzil i kasy i nerwow. a tak mam nowa stacyjke nowy elektromagnes nowe tulejki w rozruszniku i ten przekaznik...
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 21:57 przez Proton, łącznie zmieniany 1 raz.


Proton
--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158539

michajlow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:07
Lokalizacja: Poznań

Post autor: michajlow » wt kwie 01, 2008 11:36

Podobny problem miałem u siebie. Elektyk stwierdził zużytą końcówkę wkładu stacyjki (fot.). Powiedział, że niedawno robił coś takiego w innym golfie i bywa, że właśnie to pada, w szczególności gdy świecą się kontrolki, a nie ma reakcji rozrusznika. Oczywiście najpierw należy sprawdzić działanie rozrusznika na krótko przez połączenia z konektora kostki stacyjki, ważne, gdyż w ten sposób sprawdzimy czy po drodze od stacyjki nic nie padło.
Trzeba wyjąć stacyjkę wyjąć wkład i przełożyć z nowej stacyjki (25-40zł) końcówkę do starej (chyba, że ktoś chce mieć kolejny kluczyk). Należy zwrócić uwagę jaki ma się rodzaj wkładu, bo są różne. W moim przypadku końcówka jest mocowana na bolec który trzeba wybić. Dziurkę po bolcu widać na zdjęciu.
Obrazek
wkład stacyjki i kostka
Obrazek
końcówka wkładu


Audi A3 1.8T AUM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości