Strona 2 z 2

: czw sty 18, 2007 22:03
autor: dziejo
Atomic10 pisze:a nie po logach firm które je produkują.
:bigok:

: czw sty 18, 2007 22:18
autor: Ryhoo
skoro był po gruntownym remoncie to gościu nie błysną inteligencją zalewając go mineralem, ja z zamknietymi oczami bez ŻADNYCH OBAW wlał półsyntetyk. chyba że ten remont był zrobiony tak w cudzysłowiu. ale ta brzęcąca kontrolka oleju to coś nie wróży za dobrze...

: śr gru 16, 2009 16:38
autor: Berdziu
witam,
mam golf mk3 gti 2.0 symbol 2e.
silnik brał mi olej bardzo dymił dlatego zalałem mu lotos mineralny 15w40.teraz jednak zrobiłem w nim lekki remont tzn. planowanie głowicy nowa uszczelka pod głowice i uszczelniacze.
czy po tym remoncie trzeba zmienić olej?

: śr gru 16, 2009 20:44
autor: Gawior
Por zrobieniu góry silnika nie musisz zmieniać oleju.
Co do remontu i zapalającej się kontrolki na moment, to możliwe jest że smok zasysający olej jest podgięty wyżej. 2 razy się z tym spotkałem. Po remoncie w Peugeocie 306 1.4 ( wymiana pierścieni itp. ) i w Fiacie Bravo 1.9 JTD ( bratowa wjechała na wysoką studzienkę kanalizacyjną parkując ) tyle że tu zapalała się np. zjeżdżając czy podjeżdżając pod krawężnik, albo na łukach z dużą prędkością.

I na sprawdzeniu ciśnienia oleju wychodziło wszystko OK ( bo stały równo i w ogóle ).