Strona 2 z 2

: ndz sty 21, 2007 18:50
autor: Corso
Czy jak po dłuższej jezdzie nawet w mieście dolny wąż jest zimny a temperatura podczas szybszej jazdy spada a w czasie np.postoju rośnie to też może być termostat ?

: ndz sty 21, 2007 18:53
autor: Szosownik
Corso pisze:Czy jak po dłuższej jezdzie nawet w mieście dolny wąż jest zimny a temperatura podczas szybszej jazdy spada a w czasie np.postoju rośnie to też może być termostat ?
może poprostu ci się zacina
jakby wogóle nie działał to weże są praktycznie ciepłe od razu

[ Dodano: 21 Sty 2007 17:54 ]
czyli puszcza cały czas

: ndz sty 21, 2007 19:16
autor: Corso
A uszkodzona pompa wodna jakie objawy by dawała ?wzrost temperatury czy właśnie za niską ?

: ndz sty 21, 2007 19:18
autor: miś fazi
wzrost bo Ci nie będzie obracac wody

: pn sty 22, 2007 10:16
autor: Jerzas
Własnie, że ta tabela jest dobra bo:
Zdejmujesz wtyczkę z czujnika, mierzysz opór, zaglądasz do tabeli i odczytujesz temperature cieczy chlodzącej. Potem zakładasz szybko wtyczkę i wsiadasz do samochodu, wlączasz zapłon (bez odpalania silnika) i patrzysz czy na wskazniku masz to samo.
Jak nie to wymieniasz czujnik, a jak to samo to szukasz innej przyczyny.

Jest to najprostsza metoda zwreryfikowania czy to co pokazuje wskaznik jest rzeczywistą temperaturą cieczy.
Najlepiej rozgrzac troche silnik do tego pomiaru. Trzeba tez pamiętać, że temperatura chłodziwa rosnie jeszcze przez jakis czas po wyłączeniu silnika.