Strona 2 z 2

: sob sty 06, 2007 01:04
autor: budzio18
to ja sie podlacze pod temat

bo ja do mojego MK 3 2.0 GTI leje TOTAL Quartz 7000 10W40 na liczniku mam 220000tys nie wiem jaki byl prawdziwy stan bo autko przywiozelm z niemiec ale mniejsza o to
chodzi mi o to ze 5litrow tego Totala kosztuje 150zl a jest taki mobil 1 tej samej klasy i 4 litry kosztuja 88zl a litra jakies 27zl czyli razem 115zl i pytanie jest takie czy mam zmienic ten olej total na tego mobila roznica w cenie 35zl i nie iwem czy sie bawic czy nie
nie iwem ktory olej jest lepszy bo jak porownywalem wczesniej jak mialem skode czy wlac castrola GTX 3 czy elfa sporti to lalem castrola i skodzina przejechala 200tys i nie brala ani kropelki od wymiany do wymiany
takze total czy mobil zmieniac czy nie

: sob sty 06, 2007 01:57
autor: Rytlo
to ja tez zadam pytanie na temat: mam auto zalane jakims olejem, niewiem jakim, i chce wymienic na mobil 5w40 nic sie nie stanie? mam na szafie 140tys ale niewiem ile razy sie obrocila :grin: moj ojciec ma mercedesa 124 200d bite 400tys i jezdzil na mineralnym lotosie i bylo ok a potem kupil mobila 5/40 po taniosci, i jak nim zalal to sie pojawialy wycieki. osobiscie troche sie boje zalac syntetykiem zeby to samo nie bylo. silniczek mam bez zadnych wyciekow. co radzicie?

: sob sty 06, 2007 13:01
autor: jozekrjrj
moj mk3 jak kupowałem miał 217tys i tez przyjechał z niemiec miał przywieszke ze jezdził na jakims oleju castrola 10w40 ale ze nie miałem pewnosci czy to napewno był poł syntetyk zalałem poprostu dobrego mineralnego mobila 15w40