Stuki w silniku po wymianie oleju:(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sty 03, 2007 16:11

minoryt pisze:na zimnym klekocą ,ale to chyba normalne?
po odpaleniu krótkotrwale owszem

[ Dodano: Sro Sty 03, 2007 15:13 ]
GrzesP1980 pisze:A samochodzik ma silni 1.8
więc AAM- ABS - naj prwdopodobniej !!!!!!!!! A te silniki posiadaja czujnik spalania stukowego



minoryt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 15, 2006 23:40
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: minoryt » śr sty 03, 2007 16:27

Mam przejechane 196 tys orginał,cały czas jezdzone na syntetyku .Mam zamiar wlać pół syntetyk castrol gtx magnetic 10w40.Wlewać?Poradźcie? :kufel:


opony to podstawa

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » śr sty 03, 2007 17:13

A mi to wyglada na zle zlozony rozrzad. Niech mechanik sprawdzi ustawienie rozrzadu + ustawienie zaplonu.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr sty 03, 2007 17:41

Ryhoo pisze:ale jak wcześniej nie było stukania tylko po wymianie oleju wystąpił to bym odpuścił sobie to spalanie stukowe
Przy wymianie oleju można pourywać nieograniczoną ilośc kabelków :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

GrzesP1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sty 03, 2007 14:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Stuki w silniku po wymianie oleju:(

Post autor: GrzesP1980 » śr sty 03, 2007 21:38

Witam. A jak można sprawdzić jaki to jest typ silnika?? Rok produkcji jest to 1993 1.8 benzyna. Nie wiem ale przypuszczam że to nie ma znaczenia ale jest napisane że GL.



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » czw sty 04, 2007 00:07

Pierwsze 3 litery numeru silnka to kod silnika lub w dowodzie jak jeszcze masz wbity numr silnika.



GrzesP1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sty 03, 2007 14:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Stuki w silniku po wymianie oleju:(

Post autor: GrzesP1980 » czw sty 04, 2007 00:32

typ silnika to ABS



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 04, 2007 00:34

DaroS pisze:Pierwsze 3 litery numeru silnka to kod silnika lub w dowodzie jak jeszcze masz wbity numr silnika.
Albo na silniku albo wlepka w bagazniku


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Stuki w silniku po wymianie oleju:(

Post autor: RobertP » czw sty 04, 2007 08:11

GrzesP1980 pisze:wymieniłem olej (nie wiedząc jaki był wcześniej) na Mobil Super S 10W-40 - półsyntetyk, oczywiście wymieniłem filtr oleju i powietrza oraz pasek wraz z napinaczem rozrządu. Po tej wymianie zaczęło mi coś stukać w silniku, a dokładnie gdy silnik się nagrzeje i jest bardziej dynamiczniejsza jazda wówczas słychać stuki (wcześniej miałem maluszka i podobny dźwięk wydawały zawory). Co to może być??
co to może być: po rozgrzaniu olej robi się rzadszy i stąd stuki,
może już silniczek deczko zajeżdżony ... a może jesteś przewrażliwiony
pojeździj spokojnie wsłuchaj się jeszcze ...

[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 07:13 ]
Adamtd pisze:Przy wymianie oleju można pourywać nieograniczoną ilośc kabelków :grin:
nie no bez jaj :-) , to już trzeba naprawdę się starać :bigok: :bajer: :bajer:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » czw sty 04, 2007 15:55

Z tego co wiem (z własnego doświadczenia) to olej pół syntetyk niej jest wskazany do samochodów z wiekszym przebiegiem, ponieważ zawiera środki myjąco-czyszczące i wypłukuje z silnika mikro elementy (opiłki, osady itp.). Osobiście polecałbym zalenie silnika olejem mineralnym.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » czw sty 04, 2007 17:43

a ja myśle że to może być wina oleju
miałem kiedyś taki przypadek
mam przejechane w moim mk3 165tyś i leje mineralny
nigdy bym mu nie zalał półsyntetyka
kolega NOVIK ma rację



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości