: śr sty 03, 2007 14:01
a korektor siły hamowania masz ? (jeśli masz to czy dobrze ustawiony ???)
On nie powinien mieć takiego wpływu na auto, napewno nie na myszkowanie autapasiak pisze:a korektor siły hamowania masz ?
Słusznie.inek01 pisze:www.so.pwn.pl
moze miec wplyw, jak jest za duza sila na tylo ustawiona to moze nastawaic tyłek po dotknieciu hamulca.....to jasneAdamtd pisze:pasiak napisał/a:
a korektor siły hamowania masz ?
On nie powinien mieć takiego wpływu na auto, napewno nie na myszkowanie auta
dokładnie ejst podłaczony cięgnem z belką tylną ....jest jeszcze taka sprawa że jak amor jest padnety to niejako "wciąga" belke do dołu , czyli daje taki sam efekt jakbys wlanie dowalił duzy cieżar do bagażnika...Berni pisze:jeszcze jedno... z tego co widze masz kombi nie wiem dokladnie czy tak jest w golfie kombi ale takie auta (z taka buda) maja korektor sily hamowania ktory ustawia sie w zaleznosci obciazenia tylnej osi.Dowalisz towaru na tyl i na tylna os zwieksza sie sila hamowania.
Nie, nie ma istotnego wpływu. Korektor działa w stanach granicznych, ale nie zmienia założonego projektowo (zgodnie z regulaminem ECE13) współczynnika rozdziału siły hamującej - koryguje ponad nim - nazwijmy to , że poprawia to co już jest dobre.sas_gti pisze:moze miec wplyw, jak jest za duza sila na tylo ustawiona to moze nastawaic tyłek po dotknieciu hamulca.....to jasne
Moze odwiedzil strone www.so.pwn.pl i doznal szokusas_gti pisze:Panowie maluch zakłada dwa takie same tamaty, ale na prawde ciezko mu pomóc bo on ani tu ani w tym drugim wątku nie odpowiada na pytania.....
no masz racje, faktycznie maluch pisze ze mu auto myszkuje, raz w jedna ra z wdruga, ale ja bardzije sie zasugerowalem tym co on pisze w drugiem temacie!!!...maluch pisze:mam taki problem kiedy jade z prętkością powyżej 50 km/h i gwałtownie zachamuje to auto zażuca w popszegdrogi raz w jedną stronę raz w drugą miał ktoś taki problem?
ok a czy żle ustwiony , rozregulowny albo uszkodzony korektor nie moze ingerować w rozdział siły hamowania również w stanach jak to nazawałeś pomiędzy "stanami granicznymi" i tak rozdzielic sile ze za duzo pojdzie na tyl?? nie mowie juz o ekstremalnej sytacji ze tyl blokuje sie wczesniej...ale na tyle duzo ze w zakrecie gdy dotkniesz hamulca to tyl wpadnie poslizg gdy sie odciazy?Adamtd pisze:Nie, nie ma istotnego wpływu. Korektor działa w stanach granicznych, ale nie zmienia założonego projektowo (zgodnie z regulaminem ECE13) współczynnika rozdziału siły hamującej - koryguje ponad nim - nazwijmy to , że poprawia to co już jest dobre.
a to niby w jakim aucie tak jest??? chyba sie przejezyczyles?Adamtd pisze:"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
Projektowałem kiedyś korektor to coś tam o nim wiemsas_gti pisze:apewniam Cie ze korektory sa seryjne tyle ze przeniseione do kabiny
Nie, nie przejęzyczyłem się - inne przepisy obowiązują w USA inne w Europie.sas_gti pisze:Adamtd napisał/a:
"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
a to niby w jakim aucie tak jest??? chyba sie przejezyczyles?
to w jakim europejskim aucie blokuje sie pierwszy tył?Adamtd pisze:sas_gti napisał/a:
Adamtd napisał/a:
"europejska" kolejnośc blokowania kół - czyli pierwszy zablokowałby się tył
a to niby w jakim aucie tak jest??? chyba sie przejezyczyles?
Nie, nie przejęzyczyłem się - inne przepisy obowiązują w USA inne w Europie
zgadzam sie!Adamtd pisze:albo zawieszenie,
- albo opony,
-albo.... czteroślad,
- albo zaszybko pokonuje zakręty
- napewno to nie hamulce
sas_gti, Ty mnie cokolwiek źle zrozumiałeś. To nie chodzi o to gdzie auto jest produkowane, tylko o to do jakiej homologacji jest przygotowane. To zupełnie jak ze światłami na rynek amerykański. I pisałem wtedy ogólnie, a nie o aucie naszego kolegi w którego to temacie robimy sobie off-topicsas_gti pisze:to w jakim europejskim aucie blokuje sie pierwszy tył?