Jak to jest z tymi żarówkami typu BLUE VISION np Philipsa,
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźniki są zakładane po to żeby odciążyć dotychczasowy obwód świateł głównych poprzez skrócenie długości kabli i zmniejszenie oporu a co za tym idzie poprawienie jasności świecenia żarówek. Najprościej możesz sprawdzić co się dzieje gdy włączysz światła i pomierzysz napięcie na aku. i na żarówkach. Mierzysz po odpaleniu silnika. Nie powinno być różnicy. Każde zmniejszenie napięcia na żarówkach powoduje zmniejszenie ich jasności świecenia. Zakładając przekaźniki zmniejszasz obwód do aku - przekaźnik - żarówka. Oszczędzasz włącznik świateł jak i przełącznik pod kierą. U mnie napięcie się podniosło o 1.2V, Polecam przeróbkę. Opisy powinny być w poradach.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
a ile Taz kosztują te żarówkitaz pisze:Zarówki blue wision to dziadostwo. Nie świecą jak należy i szybko padają. Kiedyś phillips robił dobre żarówki, a teraz samo badziewie. Załuż phillips GT 150. Dobra cena i świecą już u mnie od listopada. Droga jest jasna, nawet po deszczu i nie oślepiam nikogo.
Potwierdzam, Philipsy Vision Plus 50% są bardzo dobre, w jednej z gazet motoryzacyjnych był kiedyś ich test, wraz z innymi i wypadły najlepiej, osobiści polecam własnie te...AEM pisze:Na AC było kilka opini że są super ale w deszczu czy na mokrej nawierzchni gorzej widać niż w zwykłych. Też miałem dylemat jekie kupić i wybrałem Philipsy Vision Plus 50%. przy tej samej mocy dawają więcej światła i dłuższy strumień ale optycznie nie o te 50%. Możliwe że dawają 50% więcej tylko czy oko to tak widzi?. Niemniej jestem zadowolony, a mam chęć na koperowskie klary. Zawsze nowsze szkła i bardziej przezroczyste. W głównych masz oczywiście H4.
VW Golf III GTI 20 Jahre
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości