Strona 2 z 2
: czw gru 28, 2006 15:50
autor: Grzesiekk1982
k44761 pisze:Cytat:
nie podejrzewam żebyś robił to bezpośrednio językiem z gleby
- hehe
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
pewnie ze nie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli z tymi paluchami to prawda, to ubytek plyny po odpaleniu samochodu byłby spowodowany odpowietrzeniem się układu i sprawa by się w najlepszy sposób wyjaśniła
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw gru 28, 2006 23:00
autor: Duber
kurde przez taka glupote teraz robota.hmmm.czlowiek na bledach sie uczy i przestroga dla innych odrazu.
: czw gru 28, 2006 23:05
autor: Grzesiekk1982
Również dzięki
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
No to lipa, trochę roboty jest.
Jeśli masz klucz dynamometryczny, to może się przydać:
Dla silnika RP:
Etap 1. 40 (Nm)
Etap 2. 60 (Nm)
Etap 3. 90 (°)
Etap 4. 90 (°)
Zalecają wymienić śruby.
Kolejność:
[ 9 3 1 5 7 ]
[ 8 6 2 4 10 ]
Pozdrawiam.