Strona 2 z 3

: wt gru 26, 2006 17:16
autor: sas_gti
cycu767 pisze:wiec moze bardziej te poduchy niz padniete amory... chociaz zawsze moge pojechac i je sprawdzic... sas_gti, dzieki za info
NIe ma sprawy, proponuje jak juz tam pojedizesz to nie tylko amory sprawdzić , ale takze wahacze, te poduszki, koncowki drazka, stabilizator itd....
Tylko jak diagnosta bedzie ogladal poduszki to niech nie robi tego na podniesionym aucie , bo nie kazdy spec o tym wie ale wtedy poduszka w mk2 ma wtedy luz okolo 1cm bo nie jest mocowana do kielicha....
Najlepiej jak sie lekko podniesie auto, ale tak zeby kola jeszcze solidnie dotykały ziemi, a poduszki jeszcze siedzialy w gnieździe, i zeby mozna bylo zlapac oburącz za amortyzator i nim porzadnie poruszac we wszystkie astrony, wtedy druga osoba dotyka reka do poduszki czy teżobserwuje ją i widac czy ma luz..(luz najczesciej jest na lozysku poduszki).pozdro

: ndz sty 07, 2007 19:47
autor: raf1al
przeczytałem

: ndz sty 07, 2007 19:55
autor: sas_gti
a czytales mojego poprzedniego posta? chyba nie bo tam napisalem jak to zrobic

rany po co ja to pisze w ogole

: pt sty 26, 2007 15:48
autor: ercik
Witam a czy ktoś miał taki problem ze mu zamarzły amorki w ogolę nie działa zawieszenie tylko skacze jak bym miał pneumatyke czy to już znak ze trzeba je wymienić i tez mam obniżane zawieszenie jadę dziś na garaż do kumpla je odmrozić bo nie da się jeździć chyba czeka mnie wymiana a teraz nie mam kaski :(

: pt sty 26, 2007 18:14
autor: Berni
tak taki problem wystepowal kiedys w bravach zdaje sie.

Amorki ktore tam wkladali jakos dziwnie byly podatne na wilgoc.Nastepnie przy duzych mrozach bil strasznie tyl.

: pt sty 26, 2007 21:00
autor: ercik
patrzyłem te amorki to nie po ich stronie leży winna raczej lecz sprężyn bo sa złożone konkretnie wręcz leży opuścił się i to sporo i to wszystkie 4  póki było ciepło to jakoś widocznie wspomagały je amortyzatory bo olej był rzadszy to się trzymały a jak przyszły mrozy to *#cenzura#* leży a sprężyny mam jakieś sportowe czerwone ale czeka mnie zakup oryginalnych przynajmniej nie będzie tak tłukło nim jak to zawsze miał

: pt sty 26, 2007 21:10
autor: raf1al
ercik pisze:patrzyłem te amorki to nie po ich stronie leży winna raczej lecz sprężyn bo sa złożone konkretnie wręcz leży opuścił się i to sporo i to wszystkie 4  póki było ciepło to jakoś widocznie wspomagały je amortyzatory bo olej był rzadszy to się trzymały a jak przyszły mrozy to ******* leży a sprężyny mam jakieś sportowe czerwone ale czeka mnie zakup oryginalnych przynajmniej nie będzie tak tłukło nim jak to zawsze miał
ja właśnie zmieniłem sprezyny sportowe na seryjne, kupilem jakieś "lajofors" szwedzkie i teraz jest GIT super extra komfort ale niestety trzeba wolniej zakręty pokonywać!!

: pt sty 26, 2007 21:19
autor: ercik
zawsze kosztem czegos ale przynajmniej nie skacze ci jak głupi lecz fakt zakrety brało sie dobrze ale tylko na rownej drodze

: pt sty 26, 2007 21:22
autor: raf1al
ercik pisze:zawsze kosztem czegos ale przynajmniej nie skacze ci jak głupi lecz fakt zakrety brało sie dobrze ale tylko na rownej drodze
ale i tak wole komfort juz jednego golfa skasowałem na zakręcie wiec jezdze teraz emerycko :smoke:

: sob sty 27, 2007 13:37
autor: ercik
no to napewno wybierac komfort niz szybka jazde ile z tego szalejesz po drogach jedynie to na spotach a ile jezdzis spokojnie np. do roboty chyba co dzien :D tez wybieram komfort

: wt lut 13, 2007 00:02
autor: tomek860
panowie, a co powiecie o czerwonych sprężynach???do tego miałem zółte gazówki, teraz z przodu mi padły i chce walnąć amorki od dedykowane do gti: sachsa, kayaba, ewenualnie monroe. Czy to może zdać egzamin??

: wt lut 13, 2007 00:09
autor: sas_gti
woow stary jaki avatar :) :food: jak Ty to zrobiles?
kolory springów nie mają żadnego znaczenia , co producent sprezyn to inny kolor...
natoamist zółty kolor amorków sugeruje tylko że prawdopodobnie są sportowe albo pseudo sportowe czyli skracane i utwardzane.... zolte są sportowe BILSTEINy (polecam) i KONI , nowy bilstein kosztuje 1600 zł, ale jest na grubej ladze :)

: wt lut 13, 2007 15:43
autor: tomek860
Zeby mieć taki awatar trzeba wpisać magiczne słowa "funny faces" na google /grafika :) a co do amorów, to czy jak założe normalne amory do golfa razem ze spręzynami, które mam teraz (obniżająze) to auto nadal będzie obniżone czy podskoczy do góry??jeśli ne to bede musiał dokupić jakieś skracane pewnie.

: wt lut 13, 2007 19:42
autor: sas_gti
czy jak założe normalne amory do golfa razem ze spręzynami, które mam teraz (obniżająze) to auto nadal będzie obniżone czy podskoczy do góry??jeśli ne to bede musiał dokupić jakieś skracane pewnie.
bedzie obnizone ale z reguły nie wsadza sie sprezyn o wiekszym obnizeniu niz -40mm do seryjnych amorków
Czy podskoczy do góry to nie wiem bo nie wiem co masz teraz , na penwo auto na seryjnym amorze i nizszej sprezynie bedize nizej niz seria ale czy nizej niz masz teraz to sakd ja moge wiedziec takei rzeczy panie :bajer: