Problem z zwieszeniem przednim!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt gru 26, 2006 17:16

cycu767 pisze:wiec moze bardziej te poduchy niz padniete amory... chociaz zawsze moge pojechac i je sprawdzic... sas_gti, dzieki za info
NIe ma sprawy, proponuje jak juz tam pojedizesz to nie tylko amory sprawdzić , ale takze wahacze, te poduszki, koncowki drazka, stabilizator itd....
Tylko jak diagnosta bedzie ogladal poduszki to niech nie robi tego na podniesionym aucie , bo nie kazdy spec o tym wie ale wtedy poduszka w mk2 ma wtedy luz okolo 1cm bo nie jest mocowana do kielicha....
Najlepiej jak sie lekko podniesie auto, ale tak zeby kola jeszcze solidnie dotykały ziemi, a poduszki jeszcze siedzialy w gnieździe, i zeby mozna bylo zlapac oburącz za amortyzator i nim porzadnie poruszac we wszystkie astrony, wtedy druga osoba dotyka reka do poduszki czy teżobserwuje ją i widac czy ma luz..(luz najczesciej jest na lozysku poduszki).pozdro



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz sty 07, 2007 19:47

przeczytałem
Ostatnio zmieniony ndz sty 07, 2007 20:33 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 07, 2007 19:55

a czytales mojego poprzedniego posta? chyba nie bo tam napisalem jak to zrobic

rany po co ja to pisze w ogole



ercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 21:47
Lokalizacja: ełk
Kontakt:

Post autor: ercik » pt sty 26, 2007 15:48

Witam a czy ktoś miał taki problem ze mu zamarzły amorki w ogolę nie działa zawieszenie tylko skacze jak bym miał pneumatyke czy to już znak ze trzeba je wymienić i tez mam obniżane zawieszenie jadę dziś na garaż do kumpla je odmrozić bo nie da się jeździć chyba czeka mnie wymiana a teraz nie mam kaski :(



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pt sty 26, 2007 18:14

tak taki problem wystepowal kiedys w bravach zdaje sie.

Amorki ktore tam wkladali jakos dziwnie byly podatne na wilgoc.Nastepnie przy duzych mrozach bil strasznie tyl.


"życie jest walką"

ercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 21:47
Lokalizacja: ełk
Kontakt:

Post autor: ercik » pt sty 26, 2007 21:00

patrzyłem te amorki to nie po ich stronie leży winna raczej lecz sprężyn bo sa złożone konkretnie wręcz leży opuścił się i to sporo i to wszystkie 4  póki było ciepło to jakoś widocznie wspomagały je amortyzatory bo olej był rzadszy to się trzymały a jak przyszły mrozy to *#cenzura#* leży a sprężyny mam jakieś sportowe czerwone ale czeka mnie zakup oryginalnych przynajmniej nie będzie tak tłukło nim jak to zawsze miał



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt sty 26, 2007 21:10

ercik pisze:patrzyłem te amorki to nie po ich stronie leży winna raczej lecz sprężyn bo sa złożone konkretnie wręcz leży opuścił się i to sporo i to wszystkie 4  póki było ciepło to jakoś widocznie wspomagały je amortyzatory bo olej był rzadszy to się trzymały a jak przyszły mrozy to ******* leży a sprężyny mam jakieś sportowe czerwone ale czeka mnie zakup oryginalnych przynajmniej nie będzie tak tłukło nim jak to zawsze miał
ja właśnie zmieniłem sprezyny sportowe na seryjne, kupilem jakieś "lajofors" szwedzkie i teraz jest GIT super extra komfort ale niestety trzeba wolniej zakręty pokonywać!!



ercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 21:47
Lokalizacja: ełk
Kontakt:

Post autor: ercik » pt sty 26, 2007 21:19

zawsze kosztem czegos ale przynajmniej nie skacze ci jak głupi lecz fakt zakrety brało sie dobrze ale tylko na rownej drodze



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pt sty 26, 2007 21:22

ercik pisze:zawsze kosztem czegos ale przynajmniej nie skacze ci jak głupi lecz fakt zakrety brało sie dobrze ale tylko na rownej drodze
ale i tak wole komfort juz jednego golfa skasowałem na zakręcie wiec jezdze teraz emerycko :smoke:



ercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 21:47
Lokalizacja: ełk
Kontakt:

Post autor: ercik » sob sty 27, 2007 13:37

no to napewno wybierac komfort niz szybka jazde ile z tego szalejesz po drogach jedynie to na spotach a ile jezdzis spokojnie np. do roboty chyba co dzien :D tez wybieram komfort



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » wt lut 13, 2007 00:02

panowie, a co powiecie o czerwonych sprężynach???do tego miałem zółte gazówki, teraz z przodu mi padły i chce walnąć amorki od dedykowane do gti: sachsa, kayaba, ewenualnie monroe. Czy to może zdać egzamin??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 13, 2007 00:09

woow stary jaki avatar :) :food: jak Ty to zrobiles?
kolory springów nie mają żadnego znaczenia , co producent sprezyn to inny kolor...
natoamist zółty kolor amorków sugeruje tylko że prawdopodobnie są sportowe albo pseudo sportowe czyli skracane i utwardzane.... zolte są sportowe BILSTEINy (polecam) i KONI , nowy bilstein kosztuje 1600 zł, ale jest na grubej ladze :)



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » wt lut 13, 2007 15:43

Zeby mieć taki awatar trzeba wpisać magiczne słowa "funny faces" na google /grafika :) a co do amorów, to czy jak założe normalne amory do golfa razem ze spręzynami, które mam teraz (obniżająze) to auto nadal będzie obniżone czy podskoczy do góry??jeśli ne to bede musiał dokupić jakieś skracane pewnie.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 13, 2007 19:42

czy jak założe normalne amory do golfa razem ze spręzynami, które mam teraz (obniżająze) to auto nadal będzie obniżone czy podskoczy do góry??jeśli ne to bede musiał dokupić jakieś skracane pewnie.
bedzie obnizone ale z reguły nie wsadza sie sprezyn o wiekszym obnizeniu niz -40mm do seryjnych amorków
Czy podskoczy do góry to nie wiem bo nie wiem co masz teraz , na penwo auto na seryjnym amorze i nizszej sprezynie bedize nizej niz seria ale czy nizej niz masz teraz to sakd ja moge wiedziec takei rzeczy panie :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości