palą się kontrolki mimo wyjętego kluczyka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 23, 2006 16:39

pawelek1987 pisze:jak wyjmę kostkę ze stacyjki to kontrolki palą się nadal ! nie wiem już co robić !! pomocy !
próbował, ogólnie śmieszna sprawa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob gru 23, 2006 16:43

Paweł Marek pisze:pawelek1987 napisał/a:
jak wyjmę kostkę ze stacyjki to kontrolki palą się nadal ! nie wiem już co robić !! pomocy !

próbował, ogólnie śmieszna sprawa
ups, nie doczytałem.



pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » sob gru 23, 2006 18:19

Paweł Marek pisze:ogólnie śmieszna sprawa
dla mnie niestety nie !
ale wogule bardzo dziwna i niespotykana jak dla mnie !
może jest na forum ktoś kto miał podobny przypadek !
pomocy



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr sty 03, 2007 21:41

u mnie w oplu vectra i potem fiacie brava paliła się lampka od ładowania po wyjęciu kluczyka...w obu przypadkach walnięta dioda na mostku prostowniczym w alternatorze

(w fiacie wymiana alternatora a w oplu mostek prowtowniczy do przelutowania i pomogło :piwka: )


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Arthur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 22:16
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Arthur » śr sty 03, 2007 22:02

u mnie bylo podobnie tzn. jak wyjolem kluczyk wszystko dzialalo jakby byl zalaczony zaplon :satan: okazalo sie ze mial zwarcie wlacznik do swiatel, sprobuj odpiac kostke od niego i zobaczysz....... powodzenia



pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » czw sty 04, 2007 18:57

Arthur pisze:u mnie bylo podobnie tzn. jak wyjolem kluczyk wszystko dzialalo jakby byl zalaczony zaplon :satan: okazalo sie ze mial zwarcie wlacznik do swiatel, sprobuj odpiac kostke od niego i zobaczysz....... powodzenia
nie tędy droga..... próbowałem ale nic to nie daje
ogólnie rzecz biorąc odłączałem już chyba wszystko w desce rozdzielczej ale silnik pracuje dalej mimo wyjętego kluczyka ! nawet elektryk samochodowy nie wiedział co się dzieje .... będe musiał znaleść jakiegoś dobrego fachowca...



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pt sty 05, 2007 18:57

1) sprawdz zarowke od podswietlenia pokretla regulatora wysokosci swiatel o ilke jest :blush: po wlaczeniu zaplonu ma sie swiecic. Po wylaczeniu zaplonu być możę zgasnie zarowka i silnik - bo to ten wyłącznik świateł tak świruje często.......

2) jeśli masz alarm - to może problemik... tzn alarm odcina zapłon...a w tym wypadku jeśli padł to go nie odcina a przecwnie :) :hmm:

3) może pomóc wpiecie diody w uklad sygnalizacji ładowania.... :helm:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

pawelek1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw gru 29, 2005 22:31
Lokalizacja: JózeVWów

Post autor: pawelek1987 » pt sty 05, 2007 20:39

1) sprawdz zarowke od podswietlenia pokretla regulatora wysokosci swiatel o ilke jest blush po wlaczeniu zaplonu ma sie swiecic. Po wylaczeniu zaplonu być możę zgasnie zarowka i silnik - bo to ten wyłącznik świateł tak świruje często.......

2) jeśli masz alarm - to może problemik... tzn alarm odcina zapłon...a w tym wypadku jeśli padł to go nie odcina a przecwnie Smile hmm

żaden z tych wariantów mnie nie dotyczy :)

3) może pomóc wpiecie diody w uklad sygnalizacji ładowania.... helm
JAK to sobie wyobrażasz i o jaką diodę Ci chodzi ?

[ Dodano: Sob Sty 06, 2007 18:44 ]
dzisiaj kolejny dzień zmagań z problemem niestety bez skutku ... nawet znajomy elektryk nie wiedział co się stało !

[ Dodano: Sob Sty 06, 2007 18:48 ]
może jest na forum ktoś kto umie mi pomóc !

[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 16:23 ]
moze jest na sali jakis elektryk !?

[ Dodano: Wto Sty 09, 2007 12:12 ]
dzięki wszystkim za pomoc już się uporałem z problemem było zwarcie na głównym przewodzie prądowym idącym do skrzynki z bezpiecznikami ! pozdro



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » sob mar 10, 2007 22:00

jak to się skończyło??????????


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości