Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
marcin999
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » sob mar 03, 2007 23:46
Tak jak pisałem wcześniej to jest objaw po wymianie już koła wstecznego ...
Po wymianie??? a moze przed??;d u mnie to slychac jakby było ułamane.
Tykanie nawet jak wcisne sprzegło to slychać tylko, że wtedy jest łagoniejesze im większe obciążenie to tym głośniejesze, ale myśle że nie ma sie czym martwić bo jeżdze juz tak od 70tys km i nic sie nie zmienia. Nawet baczki na wstecznym kreciłem i sie nic nie stało...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
marcin999
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
- Lokalizacja: LJA/LU
Post
autor: marcin999 » ndz mar 04, 2007 00:05
czyli wg Ciebie ja mam to kółko wymienione? i dlatego pyka?
(kreciłem na śniegu
)
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
-
pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
-
Kontakt:
Post
autor: pusty » ndz mar 04, 2007 01:33
panowie jeżeli ktoś ma rozwaloną skrzynie ale układ różnicowy ma wporządku to ja moge sprzedać taką skrzynie CHE od 2.0 2E z 94r!! bo mi poleciał układ różnicowy i nie naprawiałem tego tylko wstawiłem nową skrzynie nowszą bo z 97r o oznaczeniu DF. I w tej nowej nie mam żadnych "tryk, tryk" tylko jak chce szybciej na wstecznym pojechać to wyskakuje bieg
od czego to może być?
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
-
Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
-
Kontakt:
Post
autor: Christopherek » ndz mar 04, 2007 14:07
mój kolega ma silnik 2e i też skrzynia mu walnęła,nie mógł znaleźć skrzyni do tego silnika więc założył od abs i jeździ
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
-
hyzy
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 16, 2006 12:11
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: hyzy » pt mar 09, 2007 21:10
Miałem taki sam problem - wyłamały mi się ząbki na wstecznym
Ponadto od tego skrzywił mi się wałek w skrzyni! Mechanik powiedział że jeszcze troszkę bym pojeździł i cała skrzynia do wymiany. Po wielu niemiłych perypetiach o których lepiej nie mówić mam wkońcu zrobioną. Koszty to 250 zł wymontowanie i zamontowanie skrzyni. 150 części no i 150 robocizna. No i oczywiście olej do zmiany bo opiłki są w tym starym. Ja kupiłem jakiś mocno drogi bo 48 zł za litr ale często się go nie wymienia więc... Niestety problem jest ze znalezieniem dobrego, fachowego mechanika i nie wszyscy chcą się tego podjąć bo ponoć ciężko się w tym typie sam. skrzyni robi. Pozdrawiam
-
hernek
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 18:41
- Lokalizacja: wrzesnia
Post
autor: hernek » wt mar 25, 2008 22:58
co do wstecznego biegu i slynnego "tyk tyk tyk tyk tyk tyk tyk " to nie ma sie czego obawiac - sam mialem taki przypadek w golfie II 1.8 GTI i wymienialem z kolega tryb od wstecznego i po zlozeniu byl ten slynny efekt tyk tyk.... jeden z mechanikow stwierdzil ze to jest wytarty TRYB B i dlatego tak "tykal" na tej skrzyni zrobilem jeszcze ponad 10tys km i sprzedalem auto - teraz mam golfa III i znow problem ze skrzynia - 5ty biegg wysiadl i szukam skrzyni uzuwanej ale trudno jest znalezc do silnika 2.0 8v 115km (nie GTI) do sprzegla na tzw. linke. moze jak juz ktos wspomnial od 1.8? tylko czy by grala...
-
woyasvr6
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
- Lokalizacja: to wiesz ??
-
Kontakt:
Post
autor: woyasvr6 » wt mar 25, 2008 23:18
witak!!!ja mialem takie cos.siadlo mi sprzeglo.a mam golfa 2.0 8v.i przy wymianie mechanik kupil sprzeglo sacha do gti.co sie okazalo.?ze mam skrzynie od nowszego rocznika ale slabszego silnika.i kupil sprzeglo takie jakie mialo byc.a powoli ciezko mi 1 wchodzila.to postanowilem wymienic skrzynie.kupilem skrzynie do gti 2.0 8v z gwarancja na 12 miesiecy.i to co mialem sprzeglo to podeszlo bez problemu.takze niewiem czy mnie nie wych...al mechaniol.tkze mysle ze podejdzie skrzynia od slabszego.
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 23:19 przez
woyasvr6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
hernek
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 18:41
- Lokalizacja: wrzesnia
Post
autor: hernek » wt mar 25, 2008 23:24
woyasvr6 pisze:witak!!!ja mialem takie cos.siadlo mi sprzeglo.a mam golfa 2.0 8v.i przy wymianie mechanik kupil sprzeglo sacha do gti.co sie okazalo.?ze mam skrzynie od nowszego rocznika ale slabszego silnika.i kupil sprzeglo takie jakie mialo byc.a powoli ciezko mi 1 wchodzila.to postanowilem wymienic skrzynie.kupilem skrzynie do gti 2.0 8v z gwarancja na 12 miesiecy.i to co mialem sprzeglo to podeszlo bez problemu.takze niewiem czy mnie nie wych...al mechaniol.tkze mysle ze podejdzie skrzynia od slabszego.
tylko pytanie czy bedzie pasowal walek, ilosc zebow? itp jak juz ktos wspomnial na samym poczatku (1 post)
-
woyasvr6
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
- Lokalizacja: to wiesz ??
-
Kontakt:
Post
autor: woyasvr6 » wt mar 25, 2008 23:27
hernek pisze:woyasvr6 pisze:witak!!!ja mialem takie cos.siadlo mi sprzeglo.a mam golfa 2.0 8v.i przy wymianie mechanik kupil sprzeglo sacha do gti.co sie okazalo.?ze mam skrzynie od nowszego rocznika ale slabszego silnika.i kupil sprzeglo takie jakie mialo byc.a powoli ciezko mi 1 wchodzila.to postanowilem wymienic skrzynie.kupilem skrzynie do gti 2.0 8v z gwarancja na 12 miesiecy.i to co mialem sprzeglo to podeszlo bez problemu.takze niewiem czy mnie nie wych...al mechaniol.tkze mysle ze podejdzie skrzynia od slabszego.
tylko pytanie czy bedzie pasowal walek, ilosc zebow? itp jak juz ktos wspomnial na samym poczatku (1 post)
wytarczy jak bys se policzyl i wtedy bys wiedzial.
-
Maniek88
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt mar 01, 2005 01:08
- Lokalizacja: Łódź - OlechóVW
-
Kontakt:
Post
autor: Maniek88 » czw mar 27, 2008 23:43
Panowie wtrące sie wam...
Szybkie pytanie i szybka odp ...
mam skrzynie od 1,6 ABU 75km "93rok od mk3 po kosztach
koleszce walneła skrzynia w 1,8ABS 94r bedzie pasowało?? (oba silniki 8V)
Volkswagen samochód dla ludu!!
-
zoso8894
- Użytkownik
- Posty: 395
- Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
- Lokalizacja: wwa
Post
autor: zoso8894 » pt mar 28, 2008 15:43
Maniek88 pisze:Panowie wtrące sie wam...
Szybkie pytanie i szybka odp ...
mam skrzynie od 1,6 ABU 75km "93rok od mk3 po kosztach
koleszce walneła skrzynia w 1,8ABS 94r bedzie pasowało?? (oba silniki 8V)
bedzie pasowac .
a moze ten kolega jakos symbolicznie opyliłby mi tą popsutą ?
moge podjechac bo tez lodz...
no i jeszcze zalezy co walneło w niej ...
-
kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: kiler_444 » śr maja 21, 2008 22:42
skrzynia od 1.8 pasuje do 2.0 tylko trzeba załozyc sprzegło od 1.8. mam taka zamontowana i wszystko byłoby ok gdyby nie hałas przy predkosciach od 40 do 80 km/h. najprawdopodobniej jest zuzyt y mechanizm róznicowy tzn wszystkie zeby na mechanizmie posiadaj ubytki tak jaklby cos wpadło do skrzyni i uszkiodziło zeby.zakupiłem nowa skrzynię od 1.8 ABS i w najblizszym czasie bedzie wymiana na nowa
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
-
t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: t-tas » śr maja 21, 2008 23:16
jak kupowałem zestaw do mk1 to był to motor 2.0 ADY i skrzynia CHB(ze spalonego mk3 GTi)- gdy wkładałem to do mk1 zamówiłem tarczę i dostałem tarczę na gruby wałek(a się okazało, że skrzynia CHB ma tzw cienki wałek), tarcze w sklepie zamieniłem- od początku wsteczny śpiewał podobnie do waszych tylko nie tyk tyk tyk, a jjjhhhrrr jjjhhhrrr jjjhhhrr aż się wysypał, skrzynię wymieniłem na dużo dłuższą FF która w mk1 była montowana zarówno w benzyniakach jak i w dieslach i jeżdżę tak już z pół roku i skrzynia daje rady mimo iż o nią nie dbam( nawet nie wiem jaki ma olej, a poprzednia CHB miała olej jak należy)
jedyną zmianą przy wymianie skrzyni sterowanej cięgnami w 2.0 może być wymiana tarczy sprzęgła jesli była na grubym wałku
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 291 gości