Strona 2 z 2

: pt gru 22, 2006 09:28
autor: tespis
ja mam co prawka mk3 TDI 110 koni i musze przyznac ze przyjemnie sie nim jezdzi. Silnik dysponuje zapasem mocy. Mam na pompie i obojetnie co leje, silnik chodzi prawie zawsze tak samo.

: pt gru 22, 2006 09:29
autor: tchopz
inek01, Chodziło mi tylko o to, że Skoda była bardziej konsekwętna w oznaczaniu silnika na tylnej klapie niż dostarczający te silniki VW. Dodałem, że tak było tylko przez pewien okres, a dokładnie do momentu wprowadzenia silników HTP. Wtedy kolorami zaczęli podobnie jak VW oznaczać technologię a nie moc. Zniknęło oznaczenie 16v i zostało zastąpione MPI. A diesle 1,9 chyba wszystkie mają to samo oznaczenie z czerwonym DI (PD).

I teraz już jadąc za fabią MPI nie wiem czy to 55 czy 100 KM, a to robi sporą różnicę. :)

: pt gru 22, 2006 13:02
autor: inek01
Grzesiekk1982 pisze:ooo, a wczym takie były???? Nie chce mi się przeglądać, podzielisz się wiedzą ???
Sharan... Chyba jeszcze w Galaxy, zle nie jestem pewien.

[ Dodano: Pią Gru 22, 2006 12:02 ]
tchopz pisze:inek01, Chodziło mi tylko o to, że Skoda była bardziej konsekwętna w oznaczaniu silnika na tylnej klapie niż dostarczający te silniki VW
Ok, ok :pub:

: sob gru 23, 2006 15:16
autor: Grzesiekk1982
simi77 pisze:@Grzesiekk1982
z tego co wiem to nie było w MK4 silników AJM 66 KW. W MK4 silniki AJM to silniki 85 kW (czyli 116 KM) na PD (pompowtryskiwaczach) z 6 biegową skrzynią. Sam obecnie taki mam od lipca.
simi77, OCZYWIŚCIE! Pomyulilem linijki przepisując z programiku Dzięki za uwagę :pub: 85 kW AJM.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 23 Gru 2006 14:17 ]
inek01 pisze:Sharan... Chyba jeszcze w Galaxy, zle nie jestem pewien.
Dzięki :pub:
Pozdrawiam.