Skrzynia z manuala na automat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak mogą byc poduszki silnika inne w automacie?? ja wlasnie zmieniam z automatu na manual i nie zauwazylem zeby jaka kolwiek poduszka sie rozniła... Co do przeróbki na automat to serio taniej kupic auto z automatem, co do linek to popieram ja szukalem linki gazu, nie znalazłem. a w ASO powiedzieli 500 zl:/ *#cenzura#*:/ wywalam ten syf automatyczny z mojego auta:D jednak wajcha to cała zabawa;D
David
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
Miałem na myśli łapy silnika. To ja u siebie w 1.8 GX nie zmieniałem łap a manualną włozylem. tylna i przednia łapa silnika jest taka sama. rozni się tylko łapa od skrzyni i z tym się zgodze
David
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
z tym sie zgadzam ze jest wielka i jest problem z wyjecie i włożeniem cały dzień sie męczyłem i powiedziałem se ze nigdy juz tego nie będę ruszał!jhosef pisze:Skrzynia automat jest wielka. Praktycznie zajmuje całe dostępne miejsce aż do podłużnicy. Jak wymieniałem u siebie uszkodzoną skrzynię stwierdzuiłem że łatwiej będzie mi wycągnąć z silnikiem niż walczyć ze wsadzaniem jej bez.
Przy odwrotnej przekładce mimo, że silnik jest na łapach naprężony nie będzie przenosił drżenia na biegu jałowym, przy skrzyni automatycznej drżenie przenoszone jest dopiero po wyborze jazdy w przód lub tył i wciśniętym pedale hamulca.
przednia łapa silnika w automacie jest odgięta w prawo a tylna minimalnie w lewo (stojąc przed samochodem przodem do silnika)
nr katalogowe łap
SB manualna
przednia 191199273c
tylna 191199354c
automat
przednia 191199273D
tylna 191199354b
przednia łapa silnika w automacie jest odgięta w prawo a tylna minimalnie w lewo (stojąc przed samochodem przodem do silnika)
nr katalogowe łap
SB manualna
przednia 191199273c
tylna 191199354c
automat
przednia 191199273D
tylna 191199354b
Jeśteś tego pewien? Bo u mnie był robiony swap i po wrzuceniu biegu drgania przenoszone sa na budę. Myślałem że to popduszki.TOMwp pisze:Przy odwrotnej przekładce mimo, że silnik jest na łapach naprężony nie będzie przenosił drżenia na biegu jałowym, przy skrzyni automatycznej drżenie przenoszone jest dopiero po wyborze jazdy w przód lub tył i wciśniętym pedale hamulca.
przednia łapa silnika w automacie jest odgięta w prawo a tylna minimalnie w lewo (stojąc przed samochodem przodem do silnika)
nr katalogowe łap
SB manualna
przednia 191199273c
tylna 191199354c
automat
przednia 191199273D
tylna 191199354b
Jestem pewien bo po przełożeniu łap oryginalnych z automatu problemu z drganiami nie ma
tu każdy centymetr jest ważny, dla porównania poniżej przedstawiam zdjęcia łap od manualnej i automatycznej SB dla tych co uważają, że są takie same. Problem jak zwykle tkwi w szczegółach. Na zdjęciach z prawej strony jest pokazana łapa z automatu
tu każdy centymetr jest ważny, dla porównania poniżej przedstawiam zdjęcia łap od manualnej i automatycznej SB dla tych co uważają, że są takie same. Problem jak zwykle tkwi w szczegółach. Na zdjęciach z prawej strony jest pokazana łapa z automatu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości