Strona 2 z 2

: ndz gru 24, 2006 10:45
autor: zamioculcas
sprawdz podstawe wtrysku często sa skrachciałe i dostaje "dzikiego" powietrza...
gdyby to była podstawa wtrysku to było by tak samo na zimnym jak i na ciepłym silniku pozatym falowały by obroty (sprawdzałem uszczelkę )
Mówie Ci czlowieku wymień tą uszczelke bo to ona, na początku u mnie tez tylko na zimnym obroty nie spadały, a potem i na ciepłym nie spadały. Uszczelki na oko nie sprawdzisz, jak niechcesz wydawac kasy to weź popros jakiegoś klubowicza z Twoich okolic żeby pozyczył Ci swoją uszczelke i zobaczysz czy jest roznica.

ps. jak ja miałem uszkodzoną uszczelke to obroty nie falowały, i spadały normalnie jeśli w jeździe nie uzywałem obrotów większych jak 2000.

: pn gru 25, 2006 16:13
autor: marek2907
zamioculcas pisze: Mówie Ci czlowieku wymień tą uszczelke bo to ona
przecierz napisałem ze uszczelka sprawdzona (braciak ma gofra i z jego uszczelką było tak samo - on niema problemów z obrotami)

: wt gru 04, 2007 23:17
autor: raflik1986
ja tez mam problemy z obrotami tylko ze jak sie silnik zagrzeje i jest tak tylko na LPG na benzynce czy jest zimny czy ciepły to trzyma normalnie obroty!

i tu moje pytanko co jest nie tak co powinienem zrobic?
(oczywiscie bez wizyty u mechanika) :bajer:

: śr gru 05, 2007 00:02
autor: bogik
sprawdz czujnik temperatury, u kumpla tez tak sie działo a po wymianie jest ok a też przypuszczał ze to silnik krokowy

: śr gru 05, 2007 21:41
autor: raflik1986
bogik pisze:sprawdz czujnik temperatury
czy ten czujnik jast niebieski??

: sob sty 17, 2009 18:00
autor: toudik86
A u mnie obroty skacza od 200/300 do 1300 jakby wskazowka pijana byla :/ i co jakis czas zalapie i trzyma 900 na cieplym. ( po odpaleniu na zimnym nie wchodzi na obroty powyzej 1000 tlyko standardowo 900 trzyma i mi juz rece opadaja ) ;/