Strona 2 z 3

: wt gru 12, 2006 23:19
autor: MrUkAs
ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??

: wt gru 12, 2006 23:26
autor: ppoll27
MrUkAs pisze:
ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??
Pewnie :)

: śr gru 13, 2006 11:27
autor: MrUkAs
ppoll27 pisze:
MrUkAs pisze:
ppoll27 pisze:Jak chodzi o mk3 to szczególnie wrażliwe na przebicia są okolice wyjścia kabla WN z cewki. Wogóle wyszukiwanie przebić w układzie WN najlepiej robić nocą na zapalonym silniku rozpylać wodę w "podejrzanych" miejscach - kable, kopułka, cewka - wtedy dobrze widać iskry.
Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??
Pewnie :)
Na pewno nic sie nie stanie? NIe uszkodza sie podzespoly?

: śr gru 13, 2006 22:25
autor: ppoll27
MrUkAs pisze:
ppoll27 pisze:
MrUkAs pisze: Mozna tak robic zwyklym rozpylaczem, przykladowo do kwiatkow??
Pewnie :)
Na pewno nic sie nie stanie? NIe uszkodza sie podzespoly?
Nie uszkodzą się jeśli nie będziesz polewał z węża :) To chodzi o to żeby zrobić wilgotne powietrze w okolicy przebićia, wtedy bez problemu wypatrzysz którędy skaczą iskry. U kumpla w mk3 wystarczyło odpalić silnik późnym wieczorem w lekkim deszczu i podnieść klapę i było widać - czyli warunek musi być ciemno i wilgotno :)

: pn gru 18, 2006 12:34
autor: acti
Jeżeli mogę się zapytać, to jakie przewody założyłeś (nazwa firmy) ?

: pn gru 18, 2006 17:02
autor: acti
Jak jest dobrze, to dobrze :D
Nie musisz oddawać tych przewodów, powinno być wszystko w porządku.
Ja osobiście mam przewody BERU i są super, dlatego polecam innym użytkownikom, ale są również inne firmy robiące dobre przewody.

Cieszę się, że mogłem pomóc :wink:

Pozdrawiam.

: wt gru 19, 2006 10:34
autor: acti
A jakie są te świece (symbol, nazwa firmy), czy są one oby odpowiednio dobrane do tego silnika ??? Chodzi tu głównie o odpowiednią wielkość przerwy między elektrodami. Bo, jeżeli przerwa jest zbyt duża to może słabo palić na cylindrach.
Czy na włączonym silniku nie słychać jakiegoś cykania przy świecach ?

: wt gru 19, 2006 17:34
autor: acti
Skoro świece są dobrane dokładnie według katalogu, to nie powinno być z nimi problemu. Bardzo sporadycznie zdarza się, aby któraś ze świec nowo zakupionych była wadliwa. Gdy u mnie słychać było cykanie od świec, to po ich wyjęciu okazało się że elektrody są już bardzo wypalone i zwiększyła się przerwa między nimi, co powodowało nierówną pracę silnika (ale to było przy starych, zużytych świecach). Po wymianie świec silnik pracował już właściwie, bez cykania, przerywania itp.
Poza tym nie przychodzi mi nic innego do głowy, skoro wszystkie elementy układu zapłonowego są nowo wymienione. Może coś jest z tą cewką zapłonowa nie tak ?, ale to jest jedynie moje przypuszczenie. :-k

Może inni bardziej doświadczeni forumowicze coś poradzą :|