Strona 2 z 2

: wt gru 12, 2006 16:54
autor: marcin999
sorki mi sie otowry pomylily nie doczytalem :oops:

ale z tym obrotomierzem to nie wiem o co wam juz chodzi

: śr gru 13, 2006 00:14
autor: Paweł NPI
Aha. OKI już rozumiem sens wypowiedzi. :pub:

: śr gru 13, 2006 17:24
autor: SkinnerPL
marcin999 jak Ty juz w tym wieku dziury mylisz... w sumie jak by kot sie jednej dziury trzymal to by zdechl... :P


zartuje tylko nie masz sie obrazic :-)

: śr gru 13, 2006 18:38
autor: Lipek81
Obrotomierz podłącza się do alternatora w Dieslach, w benzynie obrotomierz podłącza się pod cewkę zapłonową. Ten otwór rzeczywiście, jak koledzy wcześniej piszą, jest do ustawiania wału w odpowiednim położeniu, przy ustawianiu rozrządu. Ale mam też takie pytanie - w niektórych silnikach z wtryskiem, benzynowych(nie chodzi mi tylko o VW) jest coś takiego, co się nazywa "czujnik położenia wału korbowego". Takie coś występuje np. w skodzie felicii 1.3 z wtryskiem wielopunktowym. Czujnik ten zamontowany jest dokładnie w tym samym miejscu, gdzie w Golfie II jest ta dziura z korkiem. Pytanie jest takie: Czy były takie golfy II, które miały taki czujnik i był on zamontowany w tym miejscu (lub gdzieś w pobliżu)? Tylko nie chodzi mi o odpowiedzi w stylu " tak, był taki czujnik halla, przy aparacie zapłonowym", bo to to wiem. Chodzi mi o to, czy kiedykolwik w golfie II był montowany w tym miejscu, na koszu sprzęgłowym.