Post
autor: Lipek81 » śr gru 13, 2006 18:38
Obrotomierz podłącza się do alternatora w Dieslach, w benzynie obrotomierz podłącza się pod cewkę zapłonową. Ten otwór rzeczywiście, jak koledzy wcześniej piszą, jest do ustawiania wału w odpowiednim położeniu, przy ustawianiu rozrządu. Ale mam też takie pytanie - w niektórych silnikach z wtryskiem, benzynowych(nie chodzi mi tylko o VW) jest coś takiego, co się nazywa "czujnik położenia wału korbowego". Takie coś występuje np. w skodzie felicii 1.3 z wtryskiem wielopunktowym. Czujnik ten zamontowany jest dokładnie w tym samym miejscu, gdzie w Golfie II jest ta dziura z korkiem. Pytanie jest takie: Czy były takie golfy II, które miały taki czujnik i był on zamontowany w tym miejscu (lub gdzieś w pobliżu)? Tylko nie chodzi mi o odpowiedzi w stylu " tak, był taki czujnik halla, przy aparacie zapłonowym", bo to to wiem. Chodzi mi o to, czy kiedykolwik w golfie II był montowany w tym miejscu, na koszu sprzęgłowym.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.