Strona 2 z 2

: pn gru 11, 2006 22:04
autor: marcin999
caly czas mowilem o tylnej tulejce

nie wiem dlaczego ale jak nie miallem tej tulejki to sie tluklo nawet jak gazu odejmowalem na biegu...

teraz to jest cos w stylu jak szybciej rusze np to tak jakby sie cos przestawilo podciagnelo bardzo mozliwe ze jest nie dokrecone bo na poczatku wogole nie stukalo a teraz zaczyna coraz czesciej czyli moglo sie poluzowac

pojade na kanal przed siwietami to sobie tam popatrze na to jak to wyglada... narazie nie mam czasu

dzieki za rady

: pn gru 11, 2006 22:12
autor: Duber
marcin999, dokladnie jak mowisz brak tej tulei metalowej powoduje stukanie po czasie (przerabialem to u siebie,mowa o przednim wachaczu)

: wt gru 12, 2006 19:35
autor: czyś
evolution pisze: w mk3 masz w belce przetloczenie w ktore wchodzi tulejka na sztywno patrzac w poprzek auta, i metalowa tulejka jest zbedna. byla montowana tylko w mk2 i b3
No i właśnie, u mnie w b3 nie ma, 1991, AAM silnik. Etka nie pokazuje w tym roczniku i tym typie paska b3 w ogóle takiej części w przednim zawieszeniu. Za to w poprzeczce na dolnej płaszczyźnie jest takie podebranie żeby wsunąć do oporu wewnętrzną tuleję wahacza. A w Mk2 są tulejki jak najbardziej.
Do paska nie da się jej nawet wsadzić bez uszkodzenia, bo otwór w belce jest za mały.
Nie sprawdzałem w etce, ale może były różne typy belek z przodu (tzw. sanek) ?

: wt gru 12, 2006 21:27
autor: evolution
powod stukow jest prosty, tam musi byc mocno dokrecone, z sila okolo 10kg*m