[MK3] Duze zuzycie paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » śr gru 06, 2006 11:00

Napisze wam to dla porownania, bo mnie osobiście juz męczy liczenie ile to mi spalił.
1.8 AAM, jazda mieszana (80% - trasa) : 27litrów przelatuje około 320/330km, czyli wychodzi 8,1l, wiec jestem w sumie zadowolony, zwłaszcza ze te20% jazdy miejskiej to Warszawa w godzinach szczytu, czyli biegi 1-2 na zmianę z hamulcem i tak przez pół miasta.
Gorzej jest jeśli jezdze tylko po Wawie - wtedy minimum to 10-11l, co troszkę boli.

Probowałem juz róznych technik jazdy, dusiłem go w zakresie 3000-4000obr, jeździłem także zamulając go troszkę, czyli 2500obr, i bieg wyżej (zakres 1800-2500obr.) jednak chyba nic się nie zmienia... może ktoś jest w stanie napisać to raz a konkretnie i fachowo o skutecznej technice jazdy gwarantującej optymalnie niskie spalanie...


CRO 2007: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1237676#1237676

Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » śr gru 06, 2006 16:28

Witam, u mnie silnik 2E spalanie w mieście wychodzi w granicach 13l/100km i zejść niżej się nie da czy to będzie spokojna czy ostra jazda.
W trasie przy prędkości do 120km/h spala mi 7.2l
A jadąc ze stałą prędkością 140-150km/h po trasie ostatnio za 100zł zrobiłem 310 km



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » śr gru 06, 2006 17:34

Ja mam 7 km do Pracy więc silnik dobrze się rozgzeje i stop na 8h i puzniej spowrotem do domu i stop na 16h LPG łyka mi 14L to chyba z tego co tu piszecie nie jest tak źle w trasie do 110 km/h 8 L


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

r32golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: r32golf » śr gru 06, 2006 20:34

widze ze nikt mi nie pomorze , !!! a nie chce zakladac nowego tematu :otepienie:


VAG

Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » śr gru 06, 2006 21:13

r32golf pisze:widze ze nikt mi nie pomorze , !!! a nie chce zakladac nowego tematu :otepienie:
Czytaj między wierszami co Tobie napisałem. Posprawdzaj sobie wszystko.



r32golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: r32golf » śr gru 06, 2006 21:24

twoje sugestie groszek sa całkiem trafne !! kolejna rzecz która może miec wplywa na spalanie i jak to jest u was chlopaki wskaznik tem. płynu chlodzacego powinien sie zajdowac zawsze na pionowo ( z minimalnymi odchyałmi ) u mnie termostat utwiera prawidłowo , w korkach lub na postoju normalnie mi dobija ponad 90 stopni włancza sie wentylator . problem jesli jade na trasie temperatura spada do 80 stopni cos jest nie tak !! :chytry: termostat jakis czujnik temperatury... jade na vag-a w piatek , wiec bede na bierząco informowal co jest zgrane


VAG

Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » śr gru 06, 2006 21:38

Krokulec pisze:jadąc ze stałą prędkością 140-150km/h po trasie ostatnio za 100zł zrobiłem 310 km
-no to Ci mało pali!!!-kręć więcej jak sie da :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szagrat
VW Golf Płock
VW Golf Płock
Posty: 73
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 13:59
Lokalizacja: Płock

Post autor: Szagrat » śr gru 06, 2006 21:41

Tak naprawde to najlepiej jechac do mechanika przyczyn moze byc wiele a to swiece a to przewody a to kopółka a moze byc tez tak ze Twoje paliwo moze byc obsr**anej jakosci ten silnik w miescie 10 musi wziasc i nie ma mocnych... ale 15 to juz przesada


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=816521#816521][size=150][color=#FF0000][b]Mój MK3 1.8 GT[/b][/color][/size][/url]
Burn Rubber Not Your Soul

r32golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: r32golf » śr gru 06, 2006 22:06

SWIECE NGK V LINE , KABLE BERU - wymieniane w KWIETNIU a jezdizlem ostro golfem od czerwca do października


VAG

Awatar użytkownika
Witoos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: śr cze 07, 2006 17:08
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Witoos » pt gru 08, 2006 02:42

Sposoby na oszczedną jazde?
1. Jezeli chodzi o obroty, to najlepiej krecic w przedziale 2000 do 3000.
2. Technika jazdy? Oczywiści chamowanie silnikiem, wtedy jest odcinany dopływ paliwa/gazu.
3. Pozamykane szyby.
4. Zmiejszenie wagi samochodu
5. Otwarcie nawiewów (w czasie jazdy).
6. Na każdym dłuzszym postoju wyłanczac silnik.
7. Dbać o poziom płynów: chłodniczego, oleju.
8. Optymalny dobór kół.
9. Po pierwszym odpalaniu odczekac 30sek na umiarkowanie rozgrzanie.

Jednak nasówa sie pytanie... Czy warto?

[ Dodano: 08 Gru 2006 01:44 ]
Mam jeszcze takie pytanie, ile spala silnik 1,6 ?? ?? ?? W mk3



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pt gru 08, 2006 12:17

r32golf pisze:w korkach lub na postoju normalnie mi dobija ponad 90 stopni włancza sie wentylator . problem jesli jade na trasie temperatura spada do 80 stopni cos jest nie tak !! termostat jakis czujnik temperatury...
To by wlasnie wskazywalo na niezamykający się termostat. Sprawdz to też.
tzn to, że temperatura spada jak jedziesz szybko.



Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » pt gru 08, 2006 13:16

Jerzas pisze:
r32golf pisze:w korkach lub na postoju normalnie mi dobija ponad 90 stopni włancza sie wentylator . problem jesli jade na trasie temperatura spada do 80 stopni cos jest nie tak !! termostat jakis czujnik temperatury...
To by wlasnie wskazywalo na niezamykający się termostat. Sprawdz to też.
tzn to, że temperatura spada jak jedziesz szybko.
u mnie jest tak samo :/ na trasie spada mi temperatura. ale spalanie jest ok. (w okolicach 7,5 - 8l. na trasie)



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pt gru 08, 2006 14:38

mayk pisze:u mnie jest tak samo :/ na trasie spada mi temperatura. ale spalanie jest ok. (w okolicach 7,5 - 8l. na trasie)
Na forum jest pełno tematów o obniżającej sie temperaturze wczasie jazdy w trasie.
wystarczy poszukać np. pod hasłem: termostat



grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pt gru 08, 2006 17:13

wydaje mi sie ze to normalne ze w trasie temp spada przecirez nie stoisz i niema wiatru ktory by w chlodnice dmuchal a jak jedziesz 100km/h to normalne ze lepsze chlodzenie prawda??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 310 gości