Strona 2 z 2

: wt gru 05, 2006 23:40
autor: Witoos
Hmmm zapomnialem dodać ze po dolaniu płynu i pozostawieniu na noc, zauwazalna plama po wycieku pod autem. Tak bardziej z prawej strony stojąc przodem do auta

: wt gru 05, 2006 23:47
autor: Adamtd
Witoos, no to teraz musisz dojśc skąd kapie

: śr gru 06, 2006 00:13
autor: Witoos
Trudna sprawa z tym dojsciem... Kiedyś gdzieś słyszalem coś o sprawdzaniu metodą chemiczna. Chodzilo o dodanie czegoś do zbiorniczka i potem świecac ultrafioletem podobno widac gdzie wycieka. Albo coś pokręciłem:/ Ktoś moze co wie na ten temat?

: śr gru 06, 2006 10:51
autor: jacumba
ladymonia pisze:Jak właczył sie wentylator to to wszystko było ok! Czy to normalne??? Wczesniej nie zwracałam na to uwagi ale po tej akcji z uszczelką jestem przewrażliwiona :)
u mnie po zmianie płynu też tak było. ale tylko raz więc pewnie jest ok. W największe upały we wrocławskich korkach nigdy temp nie wskoczyła powyżej 100 stopni a jeśli przekraczała 95 (ze wskazań wskaźnika) to zaraz włączał się wentylator i normował ją do 90 stopni. dodam że mam wentylator tylko jednostopniowy tzn działa u mnie ten szybszy bieg i tak jest podłączone że właancza się przy 95 stopnich. czy lato czy zima trzyma cały czas tem 90 stopni. Wyjątkiem jest długa trasa jeśli jadę powyżej 140 prze zdłuższy okres to spada na pkoło 85 stopni

: czw gru 07, 2006 22:40
autor: ladymonia
Ja nadal mam to samo. Z tym ze jakos teraz czasmi rośnie do 100 stopni. A juz sama nie wiem, byłam dzisiaj w warsztacie gdzie robiłam uszczelke i tam mi powiedzieli że to pewnie czujnik temperatury od tego przegrzania sie popsuł i dostaje czasmi bzika. Pod koniec miesiąca wymienie ten czujnik i mam nadzieje że bedzie ok :) Ile może kosztować taki czujnik? Wymieniał ktoś?

[MK3] jaka temperaturę powinien trzymać?

: pt gru 08, 2006 12:56
autor: Czara
Ja nie dawno wymieniałem z tym że na zamiennik i kosztował 17zł. Oryginał koło 35 zł kosztuje. ( do silnika 1,6 ABU)

: ndz gru 17, 2006 18:25
autor: golsam
michas III
a u mnie (niezaleznie od pory roku) jak stoje w korku to temp. trzyma 90 stopni a podczas jazdy spada do 70-75stopni i tak mam juz od dluzszego czasu. Co to moze znaczyc??
U mnie taka sama sytuacja. Termostat jest OK otwiera się przy 84st. (sprawdziłem) może tylko wskaźnik temperatury źle wskazuje (jak go sprawdzić?). Jaka jest optymalna temperatura pracy silnka 1.4 ABD (czytałem gdzieś że 90st.).
Załączenie wentylatora jest przy temp. 92-97st.
Wyłączenie wentylatora jest przy temp. 84-91st.
a termostat otwiera się już przy 84st.
więc jak on ma się nagrzać do tych 90st jak go zaraz schłodzi wentylator do 84st. a jak jadę to pęd powietrza poniżej 84st.

: pn gru 18, 2006 21:18
autor: Adamtd
golsam pisze:więc jak on ma się nagrzać do tych 90st jak go zaraz schłodzi wentylator do 84st. a jak jadę to pęd powietrza poniżej 84st.
Jak masz 84 stopnie to zamyka Ci się termostat i pracuje tylko mały obieg w którym temperaturatura zawsze rośnie - nie ma jak spadać. Pęd powietrza chłodzi ale chłodnice która wtedy jest odcięta od układu. Natomiast ciut za wcześnie załacza Ci się wentylator

: śr gru 20, 2006 19:26
autor: ladymonia
no i wymieniłam czujnik temperatury i teraz ogólnie trzyma około 90-95 stopni czasami wzrośnie do 100, ale raz dzisiaj mi wskoczyło na 110 :( No i juz nie wiem czy tak powino być? zostawić tak? Dodam jeszcze, że tylko raz to sie zdażyło i raczej trzyma temp między 90 a 95 Mechanik powiedział że jest ok i żeby tak zostawić! Czy może to być wina termostatu?

: śr gru 20, 2006 21:11
autor: kluuzi
Ja tez sie podłącze pod ten temat, otóż kilka miesiecy temu mialem przy zakupie mojego golfera uszkodzony króciec od ukladu chlodzenia (ten przy glowicy) w warsztacie wymienili mi go, wraz z czujnikiem temp na chlodnicy) nadal mialem problem z temperaturą skakal mi od 90 do 110 i na szczescie schladzal sie:)
Przedwczoraj coś mi padlo w elektryce i gaz nie chcial chodzic, wiec domowym sposobem wziąłem miernik i zacząłem sprawdzać gdzie popadlo napięcie.(wiadomo po browarkach)
Tak sie zagalopowalem że zacząłem sprawdzać czy wentylator sie załącza na każdym podpiętym pinie z wtyczki (tej od chłodnicy) i o dziwo, ku mojemu zdumieniu odkrylem ze środkowy wcale sie nie załącza [ten od krecenia wentylatora w funkcji rezystancji, dopiero jak troszke przycisnąłem izolacje to odpalał :D
Wiec kabel ukrócilem i podpiąłem pod kostke a od kostki do wtyczki kabelki popuscilem i teraz w korkach max 100* i ladnie schładza do 90 ;D
W międzyczasie wymienilem jeszcze czujnik temp na glowicy oraz termostat i nie pomoglo...


Więc moja rada, sprawdzcie czy wtyczka nie jest upierd$#@a