Strona 2 z 4

: czw gru 07, 2006 20:28
autor: MrUkAs
mkowalm pisze:
MrUkAs pisze:
GENE pisze:Na całym zbiorniku 25-26 litrów robiłem 300-320km.
Hm, to ile wchodzi paliwa (chodzi mi do pelna) do MH? Ja zawsze mam ponad rezerwa i tankuje za 120zl (czyli teraz cos kolo 32l) i jeszcze do konca do pelna nie jest. Ile l wchodzi? Za 120zl robie na trasie okolo 500 km, niekiedy nawet ponad;)
Gene mówił raczej o zbiorniku na LPG. Ja na pełnej butli (33litry) ostatnio zrobiłem równo 400km :P


Zbiornik paliwa ma 55litrów.
Cos chyba za duzo... bo mialem juz kreske na czerwonej kresce (rezerwa) zatankowalem 32l i bylo prawie do pelna...

: pt gru 08, 2006 20:23
autor: pepo7
Zbiornik ma 55 litr. dobrze pisze kolega mkowalm

: wt gru 12, 2006 21:07
autor: RedmaN
Byłem u speca od gaźników,
Gaźnik został wyczyszczony, wyregulowany itp dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było.
Pierwsze testy pokazują, że spalanie spadło, mniej wiecej o 3 litry, czyli 1.3 pochłania teraz nie 14, a 11 literków pb95,

Zastanawiam się teraz, co moge jeszcze zrobić zeby zejść do tych 8-9 jak to średnio takie goferki palą...

???any idea???

: wt gru 12, 2006 21:26
autor: MrUkAs
pepo7 pisze:Zbiornik ma 55 litr. dobrze pisze kolega mkowalm
No to moj chyba jest inny, bo ponoc rezerwa (czerwona kreska) ma okolo 7 l. Zatankowalem 32 + niech byloby 7 z rezerwy to daje 39. A mialem juz prawie do pelna. Kolejne 15 na pewno by juz nie weszlo. ;)

: wt gru 12, 2006 21:45
autor: Przybek
RedmaN pisze:Byłem u speca od gaźników,
Gaźnik został wyczyszczony, wyregulowany itp dokładnie nie wiem bo mnie przy tym nie było.
Pierwsze testy pokazują, że spalanie spadło, mniej wiecej o 3 litry, czyli 1.3 pochłania teraz nie 14, a 11 literków pb95,

Zastanawiam się teraz, co moge jeszcze zrobić zeby zejść do tych 8-9 jak to średnio takie goferki palą...

???any idea???
ile zaplaciles za regulacje ?

: wt gru 12, 2006 22:42
autor: RedmaN
tzn regulacja to to nie była, Pan wyjął caly gaźnik, porozkręcał, wyczyścił, itp
100zl

: wt gru 12, 2006 22:58
autor: Przybek
szkda ze ci analizy nie zrobil bo bys wiedzial gdzie dalej szukac bo to ze go przeczyscil to nie znaczy ze zuzycie znacznie spadnie , przydalo by sie wymienic chociaz dysze glowna paliwa i .....
Pozdrawiam

: śr gru 13, 2006 02:35
autor: KUSTO
Witajcie!!

mam ten sam problem co "RedmaN" też silniczek 1,3kat z 88 roku szrotogaźnik tyle że ja mam jakąs wypasioną wersje bo na komputerku i sondzie w katalizatorze, kat juz dawno na złomie :bajer: i dokładnie mi pali takie same ilości przed wymianą

- na gaźnik po regeneracji
- wymianie podstawy gaźnika
- filtrów
- przewodów WN i palca i kopułki

palił 14 dokładnie benzynki (po wymianie nie sprawdzałem bo w gaz poszedł)

okazało sie że gazy wcale też mniej nie pali bo jak na 25L gazu robie przewaznie 170 km czyli wychodzi ok 14L/ 100km
patrzyłem już wszystko ale własnie mam jeszcze zastrzezenia co do weżów podciśnienia co idą do dołu gaźnika i na aparat i do podstawy filtra

i pytanie czy one moga być gumowe?? czy raczej z rurki prastikowej?????
i nastepnie zrzucam wszystko na sonde ze moze być uszkodzona ale jak kiedyś założyłem post na temet sondy do MH to mnie wyśmiali

tak ze jezdze tak ale jestem na maxa tym faktem wk******* :piwka:

: śr gru 13, 2006 08:33
autor: Pim
Sonda w MH ? po co ?

: śr gru 13, 2006 12:08
autor: RedmaN
no wlasnie sandy to nie powinno bycw MH ;o moze to twoj problem ;)

: śr gru 13, 2006 13:03
autor: MrUkAs
Wlasnie, tez mam MH i sondy nie mam... ;)

: śr gru 13, 2006 22:29
autor: KUSTO
tak ale ja jak go sprowadzilem to w brifie i przy rejestrowaniu jest napisane 1,3 kat i tak samo jest w dowodzie rej. i tak jak wy sie zdziwiłem i to wszystko jest podpiete do kompa

: śr gru 13, 2006 22:49
autor: Pim
Ja też mam 1.3 kat... Ale nie posiadam tego co dałeś na fotkach... hmm.. po co sonda przy gaźniku Oo

: śr gru 13, 2006 22:56
autor: KUSTO
własnie tego tez chcialbym sie dowiedziec i moze mysle ze ktos zrobil swap NZ :(