Strona 2 z 2

: wt kwie 22, 2008 12:40
autor: chmurapawel
to moze zalac jakis gesty plyn, moj golfik ma 180tys przebiegu czy to mozliwe zeby pompa juz sie rozleciala?

: wt kwie 22, 2008 12:44
autor: reg
nie ma chyba innych audi i vw mają inny kolor niż pozostałe niepamiętam jaki może masz mało płynu co powoduje zużucie pompy ja w audi miałem 170 tyś km i wymieniałem używka na giełdzie 150 zł

: wt kwie 22, 2008 12:51
autor: t-tas
chmurapawel pisze:to moze zalac jakis gesty plyn,
kolega zalał olej hydrauliczny BOXOL w mk3 i wspoma się obudziła, jednak nikt nie da Ci gwarancji jak na taką zmianę zareagują choćby elementy gumowe w układzie, poza tym to w miarę nowe auto i 180 tyś to już chyba "najwyższy czas"- teraz nie robi się tak solidnie jak kiedyś- producenci z czegoś muszą żyć, przecież nie wyżyli by tylko z produkcji części na pierwsze wyposażenie, ale trzeba robić elementy jako części wymienne, a aby sprzedać cześć zamienną oryginał się kiedyś musi wysypać
a może po prostu nikt do płynu nie doglądał i stracił on swoje właściwości hydrauliczne, w układzie jest ogólne szambo(błoto z przepracowanego płynu+opiłki), może wymiana pomorze, ale tylko na płyn zalecany przez VW

: wt kwie 22, 2008 16:40
autor: Sztomel
Pawlo 79 w Twoim przypadku chodzi właśnie o obrotowy zawór sterujący znajdujący się w maglownicy, zamieszczam rysunek
Obrazek
(to ta część oznaczona nr 11 na opisie przekładni), może płukanie maglownicy pomoże, niestety nie wiem czy ten zawór sterujący da się wymontować z przekładni bo nigdy jej nie rozbierałem.

: pt lut 05, 2010 10:27
autor: szeryffo
Witam...

Mam problem zwiazany z kierownica...od jakiegos czasu zaczela ciezej chodzic...podczas skretu zarowno w prawo jak i w lewo jest tak ze sama nie powraca do swojego polozenia i pozostaje skrecona...dodam ze nie odczulem zadnych luzow ani stukaniadodam jeszcze ze jak samochod jest zimny to w miare fajnie chodzi a jak sie rozgrzeje i jest cieply to wtedy zaczyna coraz ciezej chodzic kierownica...jezeli mial ktos podobny problem prosilbym o pomoc...