[MK3] Wspomaganie ciezko chodzi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » wt kwie 22, 2008 12:40

to moze zalac jakis gesty plyn, moj golfik ma 180tys przebiegu czy to mozliwe zeby pompa juz sie rozleciala?



reg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn mar 17, 2008 12:08
Lokalizacja: wągrowiec

Post autor: reg » wt kwie 22, 2008 12:44

nie ma chyba innych audi i vw mają inny kolor niż pozostałe niepamiętam jaki może masz mało płynu co powoduje zużucie pompy ja w audi miałem 170 tyś km i wymieniałem używka na giełdzie 150 zł



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » wt kwie 22, 2008 12:51

chmurapawel pisze:to moze zalac jakis gesty plyn,
kolega zalał olej hydrauliczny BOXOL w mk3 i wspoma się obudziła, jednak nikt nie da Ci gwarancji jak na taką zmianę zareagują choćby elementy gumowe w układzie, poza tym to w miarę nowe auto i 180 tyś to już chyba "najwyższy czas"- teraz nie robi się tak solidnie jak kiedyś- producenci z czegoś muszą żyć, przecież nie wyżyli by tylko z produkcji części na pierwsze wyposażenie, ale trzeba robić elementy jako części wymienne, a aby sprzedać cześć zamienną oryginał się kiedyś musi wysypać
a może po prostu nikt do płynu nie doglądał i stracił on swoje właściwości hydrauliczne, w układzie jest ogólne szambo(błoto z przepracowanego płynu+opiłki), może wymiana pomorze, ale tylko na płyn zalecany przez VW


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt kwie 22, 2008 16:40

Pawlo 79 w Twoim przypadku chodzi właśnie o obrotowy zawór sterujący znajdujący się w maglownicy, zamieszczam rysunek
Obrazek
(to ta część oznaczona nr 11 na opisie przekładni), może płukanie maglownicy pomoże, niestety nie wiem czy ten zawór sterujący da się wymontować z przekładni bo nigdy jej nie rozbierałem.
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 16:41 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

szeryffo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 22:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryffo » pt lut 05, 2010 10:27

Witam...

Mam problem zwiazany z kierownica...od jakiegos czasu zaczela ciezej chodzic...podczas skretu zarowno w prawo jak i w lewo jest tak ze sama nie powraca do swojego polozenia i pozostaje skrecona...dodam ze nie odczulem zadnych luzow ani stukaniadodam jeszcze ze jak samochod jest zimny to w miare fajnie chodzi a jak sie rozgrzeje i jest cieply to wtedy zaczyna coraz ciezej chodzic kierownica...jezeli mial ktos podobny problem prosilbym o pomoc...
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 12:31 przez szeryffo, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości