Strona 2 z 2

: pt lip 24, 2009 16:37
autor: MAREK R
dzieki mam jeszcze parę pytań co ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym i z zadyszką przy mocnym wciśnięicu gazu (2 bieg) tak to autko fajne miałem 3 1.9 d następny też golfik pozdro wszystkim

: pt lip 24, 2009 19:11
autor: Jazz_Blue
MAREK R pisze:dzieki mam jeszcze parę pytań co ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym i z zadyszką przy mocnym wciśnięicu gazu (2 bieg)
Co do falujących obrotów to zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy, tylko z tym ostrożnie.


Co do drugiej części pytania to chodzi Ci jak np wrzucisz dwójkę i naciśniesz mocniej gaz?

Sprawdź na VAG'u przepływomierz jeśli nie będzie błędów to sobie go przeczyść, sprawdź kable, wymień świece, jeśli dawno nie były wymieniane (na te co pisał kolega wyżej firmy NGK), sprawdź sonde lambda.

U mnie najlepszy efekt dało właśnie czyszczenie przepływomierza, błędów nie miałem.

: ndz lis 22, 2009 20:30
autor: pasażer
Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.

By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową?

Zamiennik kosztuje ok 140zł, a przebieg samochodu to 70000, więc powinna wytrzymać drugie tyle bez problemu.


Ten typ tak ma?

"Wypadający" zapłon

: ndz lis 22, 2009 20:54
autor: OIL
pasażer pisze:Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.

By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową? Kosztuje ok 140zł.
Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryzie

: ndz lis 22, 2009 21:20
autor: pasażer
ignac_bdg pisze:Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryzie
Spoko, znalazłem ten - też dotyczy 1.6 SR AKL i jeden z podobnym problemem, do którego link wstawiłem wyżej.
Dzięki za podpowiedź, że jest jeszcze inny. Już go namierzyłem :grin:

Trochę wyrozumiałości, klikam od kilku dni. Pozdrawiam