Strona 2 z 2
: wt lis 28, 2006 13:39
autor: LASOT-A
fotografik5 pisze:Rano nie będzie tak wyziębiony.
Będzie rano wyziębiony.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt lis 28, 2006 19:14
autor: fotografik5
Oczywiście, że bedzie wyziebiony, ale gdy temeratura na zewnatrz będzie -30C to bez izolacji termicznej akumulator bedzie miał temeraturę - 27C, a z izolacją -24C. Przy słabym akumulatorze może mieć znaczenie czy VW zapali czy nie. Jeżeli akumulator jest w pełni sprawny w praktyce nie ma to znaczenia. Jeżeli przy temperaturach -25 - -30C akumulator ma już problemy z zapaleniem silnika, to sezon jeszcze wytrzyma a na następną zimę trzeba się już rozglądać za nowym.
Pozdrowienia.
: śr lis 29, 2006 00:10
autor: Nody
twardy pisze:Ja swojego owinołem taka pianka która znalazłem w pracy
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Twardy napisałeś w pełni wyjaśniający komentarz. Jaką pianką?!?!
Pomyślcie o ile stopnimoże wamobniżyć temperaturę taki kondon ze sklepu - max 2 stopnie C. Takjak poprzednicy pisali - dobry aku wytrzyma wszystko (prawie). Ostatnie zimy byó - 20 i bez problemu palił. Jak kontrolujesz stan aku i ładowania to nie potrzebne CI żadne ochraniacze.
Pozdawiam
: śr lis 29, 2006 00:31
autor: Grzesiekk1982
Nody pisze:Jaką pianką?!?!
Znalezioną w pracy
Nie chodziło o to, gdzie takiej szukać. Chodziło o to, że ocieplacz można zrobić we własnym zakresie.
Pozdrawiam.
: śr lis 29, 2006 00:56
autor: Nody
Nie ma co, jak jutro pójdę do roboty to będę całe 8 godzin szukał pianki do ocieplenia aku.
Pozdro
PS. Wszystko można zrobić samemu - chęci i kilka pomysłów.