Strona 2 z 4

: pt paź 22, 2004 14:06
autor: Koolas
Quatro7 pisze:robiłeś wg mojego sposobu :?: :)
taak choc nie dokladnie sie pokrywaja ale jest oki
thx :kufel: :pub:

: sob paź 23, 2004 01:10
autor: Jasio_Zawodnik
Koleżka mi robił wycieraczke na płasko i chyba cos nie wyszło... ponieważ wycieraczka jest dosyć autonomiczna gdyż zatrzymuje sie tam gdzie jej sie spodoba:) już mam patent ze podczas jazdy wyłączam silnik gdy wycieraczka leży:P:P ale to tak trochę głupio:) wiecie może czego to może byc przyczyną??

: ndz kwie 24, 2005 20:36
autor: Kapibara
witam wszystkoch, poczytalem troche teg0o posta i poszedlem do garazu to zrobic. Zajeloi mi to wiecej niz 10 min, ale zrobilem i calkie mspoko jest. Wycieraczka zatrzymuje sie jakies 5 mm nad uszczelka wiec jest dobrze.

Wcale to takie skaplikowa nei jest na poczatek cza odkrecic ta srobke z silniczka no i obrucic to o 180 stopni (zeby ta srtebrna blaszka byla rownolegle ulozona z tym zlotym uchwytem. Dokrecamy srobe. Teraz ta strebna blasze (prowadnice) wyginamy troche od sibie, zeby zmniejszyl sie troche przedzial mniedzy silnikiem a wycieraczka, to pozwoli naciagnac bardziej wycieraczke(chyab da sie bez tego ale nei jestem pewny). jezeli juz wszystko oki to odkrecamy wycieraczke i nakladamy ja w taki sposob jaki ma byc wyjsciowy dla wycieraczki. UWAGA! wycierqaczka ma pewny luz, z mojego doswiadczenia wynika ze p odokreceniu mozna ja o kilkanascie stopni obracac, nalezy ja tak dokrecic alby po odchyleniu jej w gore (w strone w ktra ma wycierac) znajdowala sie dokladnei w tym miejscu co chcemy w ktorym chcemy zeby lezala wyjsciowo.
Chyba troche napieszlame mam nadzieje ze to ktos zrozumie, jak costo pytajcie.

Szkoda ze tej zlotej prowadnicy z wycieraczki nie da sie odkrecic, mozna byloby ja zmniejszyc odpowiednio i by cala szybe wycoierala od prawa do lewa, a przy tym szla by szybciej.

: ndz cze 05, 2005 22:35
autor: Dioda83
Fajna sprawa też sobie tak zrobie :D

: pn cze 06, 2005 00:52
autor: replay
ja tez tak mam :-) calkowicie inny efekt :-) a w zime tez nie narzekam

: wt cze 07, 2005 10:24
autor: hyper74
Jasio_Zawodnik pisze:Koleżka mi robił wycieraczke na płasko i chyba cos nie wyszło... ponieważ wycieraczka jest dosyć autonomiczna gdyż zatrzymuje sie tam gdzie jej sie spodoba:) już mam patent ze podczas jazdy wyłączam silnik gdy wycieraczka leży:P:P ale to tak trochę głupio:) wiecie może czego to może byc przyczyną??
sprawdź przewody które idą w gumowej osłonie po lewej stronie klapy ( przy zawiasach ) miałem ten sam problem... w tej osłonie idą przewody do silnika i do świateł tablicy... chyba pękł ci przewód + powrotny ... tam pękają te przewody... ja wymieniłem sobie na takie w silikonowych koszulkach i ... jest ok...

: wt cze 07, 2005 11:40
autor: WRHZ
hmm temat stary .. a wogoel po co komu wycieraczka z tylu :P

: wt cze 07, 2005 11:57
autor: Dioda83
A moze jest gdzies jakas foto-porada na ten temat??

: wt cze 07, 2005 12:40
autor: zielu
foty były na poprzedniejs tronie... ale nie ma :( na VWGOLF.PL sprawdz w poradach...

: wt cze 07, 2005 18:03
autor: hyper74
tak jak mówisz quatro7 tak wygląda według tego co ty napisałeś....

: śr cze 08, 2005 14:41
autor: zielu
czyli bardzo ąłdnie... czyż nie :?: :D

: śr cze 08, 2005 20:39
autor: hyper74
pięknie aż w hu.... mięknie......ups.....

: czw wrz 22, 2005 23:00
autor: Dioda83
Już zrobione jest extra!! :D

: czw wrz 22, 2005 23:35
autor: hanti
Mój Boże tak sie rozwodzicie nad tym a to jest proste jak budowa cepa . Całość zajmuje nie więcej niż 5 minut


- otwierasz klape
- ściągasz osłonę
-odkręcasz nakretkę wieloklina od silniczka
delikatnie ściągasz ramie prowadnicy (nie ściągasz do końca)
- przesówasz pióro wycieraczki w dół
- całość skręcasz

na tym koniec po prostu ramie prowadnicy jest obrócone o 180 stopni

i to jest cała filozofia


POZDRO
:smoke: