Strona 2 z 2
: czw lis 30, 2006 09:22
autor: rafekde
Orzeł pisze:jak zamocowałeś trójnik miedziany do miski olejowej? Bo reszta raczej prosta...
pomiędzy miską olejową a miedzianym trójnikiem dałem kawałek rurki gumowej, tak jak zauważyłeś konstrukcja jest posta od początku do końca
Orzeł pisze:pytanie tylko jaki cel mieli konstruktorzy tej odmy
napewno mieli cel, zapewne ktoś mi udowodni że jest to dość istotny element wspamagający pracę silnika. u mnie nowa odma działa bez zarzutu przepustnica nie jest zarzygana olejem wiec jak narazie po 10tkm nie widze przeszkód:)
foty wykonam, pod koniec tygodnia wrzuce
pozdrawiam
: ndz gru 03, 2006 23:40
autor: Orzeł
rafekde pisze:foty wykonam, pod koniec tygodnia wrzuce
yo!
Jak tam? Udało się cyknąć fotki?
: pn gru 04, 2006 12:22
autor: łyssy
panowie a co by było gdybym wywalił z instalacji odmy regulator ciśnienia oleju-to on mi właśnie zamarznł kiedyś
: wt gru 05, 2006 00:21
autor: Orzeł
chciałbym spytać jeszcze o jedną rzecz w sprawie odmy. Zamierzam ją jutro lub po jutrze trochę zrekonstruować. chodzi mi o grubość 5cm węża łączącego separator oleju z regulatorem ciśnienia oleju... Wyczytałem na forum że ten wąż ma mieć 18mm grubości ( rozumiem że chodzi tu o średnicę w środku
. Napisane było także że kolanko odchodzące od regulatora ciśnienia ma też 18mm. Ja mam wrażenie że
wypust z regulatora na kolanko jest innej grubości niż na wąż do separatora... Co wy na to?