Żarówki 100W.. za i przeciw ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
masz super zarowki nie zmianiej ich na pseudotuningowy syf!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ja jezdze na setkach odkad mam golfa wiec ok 3 lat, raz tylko wymienialem lampy ale to po tym jak mi sie pies odbił głowa od jednej z nich, nie zauwazylem straty w swieceniu przez ten okres, odbłysniki wygladaja jak wtedy kiedy je załozylem, instalacja mi sie nie spali bo mam przekazniki , a co do tego ze oslepiam innych? jeszcze nie zdazyło mi sie zeby ktos mi mrugał ze mam za mocne swiatła, wystarczy dobrze wyregulowac lampy i nikt nie bedzie na tym cierpiał, przeciez nawet te zwykle zarowki 55W beda razic jak zle ich bedzie ustawienie,
policja tez jeszcze nie pytala sie jakie mam zarowki. Wiec jak dla mnie na razie same plusy, ktos mowi ze odbłysniki wypali? ok niech pokaze zdjecie , a nie ze kolegi wujka stryjek mial 100W i mu odbłysniki wypalilo, mogło tez tak byc ze mial słabej jakosci klosze i po jakims czasie odkleiło by sie nawet przy tych normalnych, a ze mial akurat 100 to pewnie bedzie jej wina ze spaliło sie.
policja tez jeszcze nie pytala sie jakie mam zarowki. Wiec jak dla mnie na razie same plusy, ktos mowi ze odbłysniki wypali? ok niech pokaze zdjecie , a nie ze kolegi wujka stryjek mial 100W i mu odbłysniki wypalilo, mogło tez tak byc ze mial słabej jakosci klosze i po jakims czasie odkleiło by sie nawet przy tych normalnych, a ze mial akurat 100 to pewnie bedzie jej wina ze spaliło sie.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No to będę drugi po gutim.
Od zawsze jeżdżę na setkach. Najpierw w jetce II, od razu szlag trafił włącznik. Po założeniu przekaźników zero problemów.
Teraz mam w Vento od 5 lat. Zero problemów poza tym, że jak jest chlapa to szybciej wysycha na lampach i trzeba częściej czyścić. Zadnych uszkodzeń instalacji ani odbłyśników. Co do oślepiania: mam regulację wysokości i staram się nie oślepiać innych.
Od zawsze jeżdżę na setkach. Najpierw w jetce II, od razu szlag trafił włącznik. Po założeniu przekaźników zero problemów.
Teraz mam w Vento od 5 lat. Zero problemów poza tym, że jak jest chlapa to szybciej wysycha na lampach i trzeba częściej czyścić. Zadnych uszkodzeń instalacji ani odbłyśników. Co do oślepiania: mam regulację wysokości i staram się nie oślepiać innych.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
W Mercedesie C-klasy miałem 100W H1 i się przytopiła plastikowa oprawka żarówki. Efekt był taki, że niedało się jej wymontować. Została tam na stałe
W Audi mam 100W, ale i tak świeci dużo słabiej niż 55W w MK3 (H4)...
Gdybym miał zapasowe reflektory, to może bym założył 100W. Nie jestem ich przeciwnikiem. Ale nie chę, bo mam jeszcze fabryczne reflekrtory i świecą wystarczająco dobrze... Przekaźniki najwyżej założę.
Pozdrawiam.
W Audi mam 100W, ale i tak świeci dużo słabiej niż 55W w MK3 (H4)...
Gdybym miał zapasowe reflektory, to może bym założył 100W. Nie jestem ich przeciwnikiem. Ale nie chę, bo mam jeszcze fabryczne reflekrtory i świecą wystarczająco dobrze... Przekaźniki najwyżej założę.
Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
jak tak czytam
to musze stwierdzic ze to straszna lipa z ta instalacja i lampami
w starym dobrym poloniezie czy 125p nie było problemu z odbłysnikami instalacja ani włacznikiem a swiatła były super
a zarowki 100 to zaden pseudo tuningowy wynalazek tylko sprawdzony patent
osobiscie zastanawiałem sie nad wsadzniem setek H1 w swiatła drogowe
to musze stwierdzic ze to straszna lipa z ta instalacja i lampami
w starym dobrym poloniezie czy 125p nie było problemu z odbłysnikami instalacja ani włacznikiem a swiatła były super
a zarowki 100 to zaden pseudo tuningowy wynalazek tylko sprawdzony patent
osobiscie zastanawiałem sie nad wsadzniem setek H1 w swiatła drogowe
to wróć do poloneza bo mk2 i mk3 ni emają przekaźników a co za tym idzie - wkłądanie czegoś o wiekszym obciążeniu jest nieporozumieniem a dwa to to ze reflektor jest skonstruowany żeby była wsadzona zarówka 55/60 a nie 90/100. Patrzysz ze swojej strony bo to ty masz mocniejsze żarówki a nie przeciwnik - jeśliby przeciwnika oślepiło i jedzie np TIRem to zapali ci 6 czy 8 halogenó po 100Watt każdy - lub 200W to wtedy zobaczymy jak to jest z normalnością świeceniajozekrjrj pisze: starym dobrym poloniezie czy 125p nie było problemu z odbłysnikami instalacja ani włacznikiem
a
ja nie wiem co zrobic.. mysle zeby wymienic je na Philipsa 3in1 NightsGuard cos takiego.. bo jesli mowiecie stanowczo NIE .. to naprawde nie bede pchac sie tam gdzie "mnie nie chca" bo po co mam wywalic kase na nowe jak bedzie BUŁA.. jak mam miec lepiej to Xenon i nic pozatym.. ale kolejne pytanie.. lepiej przerabiac ze standardowych lamp VALEO czy kupic uzywane ORGINALNE.. co bedzie lepsze?
Dzieki wogole za pomoc wszystkim !
Dzieki wogole za pomoc wszystkim !
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie, nic. Będą w lepszym stanie niż halogenowe, mniej się grzeją. Jedyne co może być, to słaba sama lapma wyłądowcza D2S (nie chę użyć slowa "żarówka").pogo_2001 pisze:a to nie jest tak ze te uzywane orginalne sa lekko "wypalone" tzn. te klosze itp. to sie zuzywa i niszczeje .. nie jest tak ?
W miarę zużywania się, świecą ciemniej, bardziej na nieiesko.
Czasem widać, jak ejdzie samochód i jesta świeci błękitem, a druga ciemnym błękitem- tzn że jedna D2S wymieniona.
Koszt około 100-140 zł Philipsa. 7-9 lat powinna wytrzymać, bo tyle wynosi czas eksploatacji samochodu (wg producenta oczywiście, bo nie zalecają ich wymieniać, choć spokojnie można).
Najlepiej kup reflektory bez zamontowanej D2S (nawet będzie taniej) i kupisz nówki.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości