Witam
troche dlugo mnie tutaj nie bylo wiec musze nadrobic:)
otoz
1.
Jacenty85 zapłon jest wprost książkowy:) tez myślałem ze zapłon może byc przestawiony ale ustawiany był jeszcze raz do lapmy i jest ok.
2. Sprzęgło raczej nie dlatego że nei ma żadnych objawów przypalonego sprzęgła więc nie jest chyba najgorsze.
3. Filtr powietrza jest jak nowy bo sprawdzałem więc wydaje mi się że autko musiało być serwisowane. Dzisiaj załatwiłem klucz do świec no i nie były takie najgorsze. Wiadomo że było troche nagaru na nich ale suchutkie naprawde niezłe zresztą i tak idą do wymiany:)
4. W przyszłym tygodniu jak kupie świece nowe to od razu sprawdze ciśnienie na garach, bo ja juz nei moge z tym autem.
Wyobraźcie sobie że jak założe alu 15" 195/50 no to przecież auto tak masakrycznie traci na mocy że jedzie się nim ( w jedną osobe) jak fiatem uno mohjego taty 900cm3
:P a przeciez takie fele to znowu nie obniżaja mocy o połowe:P w 1,4 tez montuja i jeszcze w 4 osoby pojada:)
sprawdze jeszcze przebicie na kablach domowym spobem znaczy się popryskam je wodą wieczorem i zobacze czy nie ma jakiejs choinki:)
a co jeszcze to juz pisalem na poczatku, ale jak autko jest zimne pare minut 1-2 po zapaleniu naprawde duuuzo szybciej sie zbiera na obroty i jest zrywniejsze. a potem jak juz jest cieply to masakra.
Problem jest podobny do problemu
demsa bo moj tez powyzej 3000 naprawde fajnie jedzie:) no ale spalanie tez ma fajne:)
wogole to ja nim najwiecej jechalem 130 ale zeby go rozchulac do 130 to sie musialem napocic zdrowo. cos te konie nie smigaja:P
Podusmowując
zapłon OK
świece OK ale się wymieni
filtry OK
pod kompa podpiecie bedzie w tym tyg
katalizator jeszcze sprawdze czy nie jest zatkany ale taki przebieg to raczej neimozliwe
jak bede cos wiedzial napisze i sie pochwale:)
PS. Jakiej firmy swiece kupic???