[mk2] Jak zamontować z tyłu za tarczami blachy ochronne

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt lis 24, 2006 12:13

Ale w etce jest wyraźnie pokazane że najpierw czop , potem blacha i na to śruby .
:(
Resztki blachy też miałem nałożone na czop , więc tak też zrobię i teraz .
:D
A łożyska chyba jednak kupię nowe , bo co to samo robić parę razy , 70 zł to nie taki duży wydatek .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pt lis 24, 2006 15:41

dokladnie , jak odkrecisz 4 sruby od czopow to nalozysz blache bez zdjemowania czopow .... nastepnie tymi 4 srubami dokrec blache do czopu ...
lozyska jezeli masz mozliwosc daj nowe , zawsze to spokoj na jakis czas ....
po skreceniu lozyska dokrec kolo na 2 sruby, i dokrec lozysko tak aby mialo maciupenki luz gora dol ... najlepiej sie reguluje na zalozonym kole ... wtedy tez widzisz jak swobodnie sie obraca ... i jaki ma luz ...



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lis 24, 2006 15:49

"Na oko to chlop w szpitalu umarl"
Obrazek



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pt lis 24, 2006 17:10

to nie na oko tylko bardziej z praktyki :grin:



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt lis 24, 2006 17:33

No więc dałem nowe łożyska , smaru chyba więcej nawaliłem niż te 10 gram , ale to chyba raczej lepiej niż gorzej ?
Jutro tylko w dzień poprawie ten luz na łożyskach , bo myślałem że ma być tak że ba się dać przesuwać podkładkę śrubokrętem za pomocą dźwigni .
:)
Acha , co to znaczy że pierw dokręcić łożysko do oporu , bo nie chciał bym przesadzić i go na wstępie uszkodzić .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lis 24, 2006 19:00

marceliii pisze:Acha , co to znaczy że pierw dokręcić łożysko do oporu , bo nie chciał bym przesadzić i go na wstępie uszkodzić .
Do oporu, ale nie na sile, bez przesady.
marceliii pisze: bo myślałem że ma być tak że ba się dać przesuwać podkładkę śrubokrętem za pomocą dźwigni .
Caly pic polega na tym ze bez dzwigni :bajer:



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt lis 24, 2006 22:04

No to spoko , jutro poprawię , tylko jeszcze napiszcie po jakim przebiegu należy poprawić luz na łożyskach , 1000 km , 2000 km a może pomiędzy ?
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » sob lis 25, 2006 01:53

Z tego co ja słyszałem , po przejechaniu powiedzmy 1500 km łożyska tak jakby się ułożą i wtedy należy je dociągnąć , bądź po prostu sprawdzić czy wszystko jest ok .
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 193 gości