[MK3] Zasysa powietrze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pn lis 20, 2006 20:36

no to niewiem juz komu wierzyc mam nadzieje ze Paweł Marek ma racje OBY :) powiedzcie cos o tym lewarku zmiany biegow!! bo to suzy problem jechalem dzis 90km tylko na 4 biegu kuzde a ruszanie ka skrzyzowaniu to katastrofas :)

[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 19:40 ]
Paweł Marek masz takiego golfera jak ja hehe dzis kupilem powiedz cos wiecej czego sie spodziewac pozdro!!



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » pn lis 20, 2006 21:11

Paweł Marek pisze:Odkręcasz korek. Powietrze idzie prze dziurę po korku, następnie przez kanał którym spływa olej od wałka rozrządu do skrzyni korbowej, stamtdąd przez wąż odmy i do weża którym silnik zasysa powietrze. odma dochodzi do układu ssącego między przepływką a przepustnicą, przepływka tej ilości powoetrza nie mierzy, ECU głupieje
Masz prawo tak uważać.I nie mam zamiaru wyprowadzać Cię z błędu.Wytłumacz mi jeszcze tylko co głupieje w autach z gaźnikowym zasilaniem.Po odkreceniu tego korka.

Pozdrawiam.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 20, 2006 21:32

colltom pisze:Wytłumacz mi jeszcze tylko co głupieje w autach z gaźnikowym zasilaniem.Po odkreceniu tego korka.
nic. To dotyczy aut na wtrysku. Autor tematu ma trójkę

[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 8:36 pm ]
grybam pisze:Paweł Marek masz takiego golfera jak ja hehe dzis kupilem powiedz cos wiecej czego sie spodziewac pozdro!
nie kapuje, masz 2E GTI? bo w profilu napiałeś ABU. Co ci mogę napisać. Bedziesz napewno zadowolony, i nic nie rób z głowicą :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pn lis 20, 2006 21:36

eno skonczcie juz klutnie i cos pomożcie mi pytalem sie o lewarek co o tym myslicie?? a wczesniej mialem 1.6 ABU i sprzedalem ale golf to golf i dalej kupielm tym razem taki jak teraz jest w profilu pozdro :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 20, 2006 21:53

najpierw sciąg osłone lewarka i zobacz czy tam nie ma luzów, są tam plastykowe elementy ktore mogą sie wyrobić: plastykowa kulka u dołu, plastykowa dźwignia i szyna do blokowania na wstecznym, w przód idzie wałek, ma tam tulejkę, popatrz czy nie wyrobiona. Wszystko to sie wymienia jak potrzeba, niestety dostęp od dołu po wyciągnięciu wydechu.
Jeśli tam jest ok to musisz wejść pod auto lub zaglądać za silnik z latarką. Wałek który wychodzi od lewarka jest ułożyskowany we wsporniku mocowanym do skrzynki biegów, we wsporniku jest tulejka plastykowa ktora się wybija - gorsza sprawa, trzeba mieć kanał oczywiście wszystko do zrobienia. W końcu cały zespoł zewnętrznej zmiany biegów na skrzynce, plastykowe dźwignie i kulki, obejrzyj pod kontem luzów, wszystko jest dostępne w sklepach poza ASO. Awaria samej skrzynki najmniej prawdopodobna


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » pn lis 20, 2006 22:01

luzy sa chyba wszedzie bo caly lewarek lata jak żyd :) a co dokladnie to sie okaze jutro mam nadzieje ze to nie skrzynia dzieki wielkie jutro napisze co sie dzieje pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 20, 2006 22:09

Problem jest tylko z wymianą tulejki wałka we wsporniku na skrzynce, jest zanitowana, trzeba rozwiercać, nitować, i ciężko ją dostać, choć ponoć jest w niektórych zestawach, naprawczych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pn lis 20, 2006 22:27

colltom pisze: Masz prawo tak uważać.I nie mam zamiaru wyprowadzać Cię z błędu.Wytłumacz mi jeszcze tylko co głupieje w autach z gaźnikowym zasilaniem.Po odkreceniu tego korka.
Wiesz co to jest odma ? Wiesz co to za silnik 2E w mkIII ? Sądzisz że jest na gaźniku ? :panna:

grybam, To normalny objaw. Nie masz sie czym przejmować.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » wt lis 21, 2006 07:42

Pinhead pisze:
colltom pisze: Masz prawo tak uważać.I nie mam zamiaru wyprowadzać Cię z błędu.Wytłumacz mi jeszcze tylko co głupieje w autach z gaźnikowym zasilaniem.Po odkreceniu tego korka.
Wiesz co to jest odma ? Wiesz co to za silnik 2E w mkIII ? Sądzisz że jest na gaźniku ? :panna:

grybam, To normalny objaw. Nie masz sie czym przejmować.

Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Moje pytanie brzmiało:jeżeli silnik zasilany gaźnikowo,ma takie same obiawy co silnik na wtrysku(po odkreceniu korka wlewu oleju)to co w nim głupieje??Komp??Proszę o odpowiedź.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt lis 21, 2006 08:13

Kolego colltom nie dość że masz bardzo nikłe pojęcie o silnikach to jeszcze bardzo agresywnie odnosisz się do kolegów. W ten sposób nigdy nie dowiesz się niczego pożytecznego bo cię po prostu wszyscy wrtościowi ludzie oleją.
Podciśnienie w skrzyni korbowej jest potrzebne nie tylko jak większość mniema jest to efekt uboczny podłączenia odpowietrzenia, ale celowo jest podłączone do układu dolotoweo gdyż w momencie jakich kolwiek przecieków ciśnienie w skrzyni korbowej jest mniejsze od otaczającoego i podczas pracy silnika olej jest zasysany do środka a nie wyrzucany na zewnątrz. Kolega Paweł Marek dobrze ci napisał o fałszywym powietrzu zasysanym przez silnik i oszukaniu kompa, a ty na niego naskoczyłeś. Jak masz pytanie to zapytaj grzecznie.
A tycząc się twojej kwesti to jeszcze się nie spotkałem żeby odkręcenie korka oleju miało wpływ w silnikach zasilanych benzyną, inna sprawa jeśli zasilane jest gazem, to daje taki sam efekt jak ściągnięcie filtra powietrza, też samochód głupieje.


pozdrowienia el Kopyto

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » wt lis 21, 2006 12:58

panowie gdzie szukac pompki do centralnego bo jak mowilem nie dziala gdzies w bagazniku ale dokladnie gdzie??



kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » wt lis 21, 2006 14:28

colltom pisze:Uszczelniacze zaworów padły.Czeka Cię remont głowicy
przecież uszczelniacze można wymienić w takim silniku bez remontu głowicy



Awatar użytkownika
colltom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:02
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: colltom » wt lis 21, 2006 20:32

el Kopyto pisze:A tycząc się twojej kwesti to jeszcze się nie spotkałem żeby odkręcenie korka oleju miało wpływ w silnikach zasilanych benzyną, inna sprawa jeśli zasilane jest gazem, to daje taki sam efekt jak ściągnięcie filtra powietrza, też samochód głupieje.
No właśnie a autor tego wątku wyraźnie napisał że po odkręceniu tego korka auto mu gaśnie.A kolega Paweł Marek twierdzi że tak ma być.


WÓDKA CONNECTING PEOPLE!!!

grybam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pt gru 02, 2005 14:15
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: grybam » śr lis 22, 2006 10:18

a moze byc np przeplywomierz powietrza walniety albo cos takiego/??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 164 gości