Strona 2 z 3
: śr mar 28, 2007 21:52
autor: Markus1.6
Ja w swojej III wyciołem kata i wstawiłem rurkę. Niemam z tego powodu żadnych problemów.
wyciety katalizator
: wt mar 25, 2008 20:18
autor: bardek2
witam, mam golfa 4 1.4 16 v z 2000 , rozsypal mi sie katalizator, wiec wstawilem rurke. w zwiazku z tym ze sa 2 sady zapalila mi sie kontrolka od silnika ale pozatym przymula mi czasami auto, nie przyspiesza plynnie tylko przerywa:/
Jest na to jakas tansza rada niz wstawienie spowrotem katalizatora ?
Prosze o POMOC !!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: wyciety katalizator
: wt mar 25, 2008 20:54
autor: norek111
bardek2 pisze:witam, mam golfa 4 1.4 16 v z 2000 , rozsypal mi sie katalizator, wiec wstawilem rurke. w zwiazku z tym ze sa 2 sady zapalila mi sie kontrolka od silnika ale pozatym przymula mi czasami auto, nie przyspiesza plynnie tylko przerywa:/
Jest na to jakas tansza rada niz wstawienie spowrotem katalizatora ?
Prosze o POMOC !!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
moim zdaniem tylko kupno tanszego kata
: wt mar 25, 2008 21:00
autor: bardek2
tanszego to znaczy jakiegos zamiennika czy uzywanego(ale jak poznac w jakim on jest stanie?) ... :/
: wt mar 25, 2008 21:02
autor: norek111
zamiennik mialem na mysli
[ Dodano: 25 Mar 2008 20:03 ]
nowy
: wt mar 25, 2008 21:12
autor: bardek2
ok dzieki, ale jeszcze zapytam, zamiennik wyprodukowany konkretnie do mojego modelu czy moze byc to jakis katalizator uniwersalny... i czy wtedy te sondy przestana glupiec?
: wt mar 25, 2008 21:26
autor: norek111
napewno to bedzie uniwersal
: wt mar 25, 2008 21:30
autor: skrodzki8
Witam kolegow. Podłączam się do tematu za poazwoleniem
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Otóż mam pytanko w sprawie układu wydechowego w MK3 "MEXICO" 96r. Przepalił mi się wydech, ale zaglądałem pod spód i nic nieznalazłem,a auto nadal ryczy jak krowa zwłaszcza po ostatniej ponad 300 kilometrowej przeprawie przez góry.Końcowy tłumik jest oki , ale cały układ wydaje mi się jakiś podejrzany, niema tam nic oprócz wspomnianego tłumika i charmonijkowej złączki w stalowym oplocie którego już prawie na niej niema. Czy to tak ma być, czy powinien tam być jescze jakiś kat lub pierwszy tłumik? Proszę o pomoc
: wt mar 25, 2008 21:35
autor: Lukieyoo
bardek2, wywaliles kata , wstawiles rurke. a co zrobiles z druga sonda co byla w kacie? jest podpieta, czy wywaliles?
: wt mar 25, 2008 21:39
autor: norek111
nie ma takiej opcji wywalenia kata i sondy silnik bedzie pracowal w nastawach awaryjnych
: wt mar 25, 2008 21:47
autor: bardek2
a ta druga sonda nie jest za katalizatorem ?
: wt mar 25, 2008 21:50
autor: Lukieyoo
Dokladnie, nie mozna wywalic i kata i sondy , ale niektorzy tak robia niestety i sie dzieja cuda. Kolega przerabial ten temat i wrocil do uniwersalnego kata BOSAL, ktory kosztowal tylko 400 pln. Zdecydowanie lepszym rozwiazniem jest wywalenie ceramiki ze srodka i ponowne zalozenie starego kata. No chyba ze jest kompletnie zezarty prze rdze
[ Dodano: 25 Mar 2008 20:55 ]
bardek2 pisze:a ta druga sonda nie jest za katalizatorem ?
ta druga jest wkrecana w kata
: wt mar 25, 2008 22:33
autor: bardek2
no to w takim razie musze sprawdzic czy mam ta druga sonde, nie wiem bo nie ja bylem z autem osobiscie u tlumniikarza a koles ktory to wspawywal na uczciwego i jakiegos mega fachowca nie wyglada.... dzieki za rade, czyli jak zaloze uniwerdalny to ta sonde trzeba wkrecic w katalizator ?
: wt mar 25, 2008 22:41
autor: Lukieyoo
dokladnie tak, musi byc podpieta do instalacji i wkrecona w kata. Bo jak nie jest podpieta to wyskakuje kod bledu tzn. kontrolka silnika